Vad gör vi? Del CXCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
För att jag har lärt mig att det funkar bäst för mig. Inte få panik över att ha vaknat utan slappna av och tillåta mig att vara vaken lite. Då somnar jag om så fort jag lägger ifrån mig mobilen.
Ok. Bra att du hittat nåt som funkar. För mig skulle den lösningen vara katastrofal.
 
Sitter i väntrummet på VC och det var precis inne en med hosta som ville ha en tid idag. Det fanns inte, men det fanns i morgon eller så kunde han åka till närakuten. Han var inte nöjd. ”Jag är egenföretagare och den här timmen nu är liksom det jag fick loss”. Nu är en annan man inte vars medicin är slut som också vill ha en tid idag. De skulle ringa upp honom om en timme och se om de kunde lösa det.

Vilken fantastisk vård vi har ändå, som löser saker så snabbt. Och vilket konstigt folk vi har som tycker att vården ska lösa allting på studs.
 
Vaknade strax före 7 så låg och läste en stund innan jag gick upp. Har ätit frukost och packat det mesta.
Ska bara borsta tänderna innan vi checkar ut från hotellet. Lämnar väskorna här och tar en promenad till gamla stan. Det ska finnas ett chokladkafé där :d
 
På jobbet. Kom in i bra tid utan stress och kommer köra fram till lunch sen är det sjukhus och provtagning igen.
Har tydligen bara ett prov kvar och det är vanligt blodprov innan det kan skickaas till Göteborg för att komma upp på listan. Mitt blodvärde vart för lågt på sista så det får vi göra om.

Känns ändå som om man ser slutet på allt snart.

Nattmaskinen börjar jag bli lite kompis med och det är rätt skönt att slippa påsbytena på dagen.

Blir nog en bra dag detta.
 
Vaknade upp av denna uppfodrande gåva i sängen

IMG_9250.jpeg
 
Känner att det där är ju rätt milt och var glad du inte har utekatt. Då hade det kunnat vara en levande liten krabat som lagts i sängen. :D

Mvh Diabetikern som senast hon var kattvakt hade en katt som klättrade genom fönstret med en vattensork mitt i natten och la i sängen
Min stallkatt brukar rada upp sina troféer inne i hästarnas boxar. Han är rätt förtjust i hästarna - speciellt shettisen - så jag antar att han vill imponera på dem... :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
58 59 60
Svar
1 187
· Visningar
33 950
Kläder & Bli fin Hittar aldrig jeans som sitter bra. Har provat många olika modeller. Provat strech och de glider alltid ner. Har nu vanliga jeans men de...
2
Svar
21
· Visningar
1 418
Senast: Luff
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
61 485
Senast: Mia_R
·
  • Omröstning
Samhälle Provar göra en tråd om detta viktiga ämne.
2
Svar
30
· Visningar
8 069
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp