Vad gör vi? Del CXI (111)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag sitter utanför stallet. Borde egentligen gå in och ta tag i mitt stackars träns och sadelgjord som behöver lite kärlek, men jag är inte ett dugg sugen på det :cautious:
Dessutom tog podden jag lyssnade på precis slut så jag måste ju hitta nåt nytt att lyssna på först :angel:
 
Har ett sånt mood på stories idag 🤨

FCF38A3D-ABAE-43F2-A0C2-FA7488EDE2AC.jpeg
 
Hädanefter ska jag ALLTID använda Instabox när jag kan. SÅ smidigt :up: ! Typiskt mig har jag varit lite avvaktande. Pinsamt om man kommer dit och står framför maskinen och inte fattar hur man gör..... :o Slippa stå i kö, slippa hala fram leg, osv.... Underbart!
 
Hädanefter ska jag ALLTID använda Instabox när jag kan. SÅ smidigt :up: ! Typiskt mig har jag varit lite avvaktande. Pinsamt om man kommer dit och står framför maskinen och inte fattar hur man gör..... :o Slippa stå i kö, slippa hala fram leg, osv.... Underbart!
Nu måste jag ju också prova, jag har bara inte fattat än vad för företag man kan använda för att leverera med instabox..? :o
 
Nu måste jag ju också prova, jag har bara inte fattat än vad för företag man kan använda för att leverera med instabox..? :o
Det "ploppar" nog upp automatiskt som ett fraktalternativ om det erbjuds. Det gjorde det nu när jag beställde från Clas Ohlson.

På instaboxs hemsida kan du se vilka företag som de har avtal med. Hoppas att det blir fler :) !
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 168
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 724
Senast: Rie
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
2
Svar
24
· Visningar
7 183
Senast: Migo
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 322
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattsnack 10

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp