Vad gör vi? Del CXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Borde göra klar skrivuppgiften som ska lämnas in. Men istället ligger man nerbäddad i soffan under yllefilten med katten på magen. Hostar och snorar och slötittar på Frost med dottern.
 
Jag är nu på källhänvisning nummer 46, och är låååååååångt ifrån klar ännu....... :cautious: VARFÖR plågar man sig egentligen........ :D
 
IMG_20200106_151958_370.jpg


Tanken är att det är mockarutor.
 
Letar begagnade pussel. Tyvärr verkar frakten göra att det är lika bra att köpa nya pussel :( (vilket jag inte vill pga köpstopp på nya saker)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Djur Jag har en liten gård med gamla åkrar med öar av sten här och där. Har upptäckt att den största ön är full av skräp: glas och porslin...
Svar
5
· Visningar
622
Senast: skogaliten
·
Anläggning Hej! Vi har en ganska plan yta hemma på vår gård där vi tänkt göra en lite budget versions paddock så småningom det enda är att det är...
Svar
4
· Visningar
841
Senast: tara
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 136
Senast: Mabuse
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 000

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp