Vad gör vi? Del CXI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har legat i soffan och glott på Vikings typ hela dagen iom att jag drabbats av något digerdödsaktigt. 🧟‍♀️ Känner mig typ lika munter som vikingaherrarna. Vovvi är överlycklig över mitt horisontella läge och har aldrig haft det bättre. 🐶💃
Sambon har varit sympati-döende och sällskapat framför tv:n.
Ibland är det gött att kunna styra sina tider själv. Även om det lär innebära jobba ikapp sen.
 
Simmat. Inga incidenter i badet :D

Det tar sig. Jag intevalltränar (=jag orkar 50 m och pustar. Sedan simmar jag 50 igen.... )
600 tappra meter igen. Sedan fick jag kramp i vaden och gav upp.

Varför i hela friden får jag kramp i benen vissa gånger? :confused:
Testa att ta magnesium som tillskott, fungerar bra på mig när jag får kramp.
 
Intagit middagen. Nu ska jag och dottern gå ut till hästarna. Hon ska träna shettisen över lite bommar och sånt. Kompisen ville vara med med sin unghäst också. Lite lagom aktivitet såhär en seg dag :D Längtat hela dagen efter att få gå och lägga mig😅
 
Frogbite blommar i mitt 30 burk
20200106_182225.jpg
 
Nu får det vara bra för idag...... 84 inmatade källhänvisningar, både i lista och text - mina arma ÖGON...... :D

Jag hoppas VERKLIGEN att detta blir mer uppskattat än mina två tidigare arbeten, för jag lägger både mycket tid och hjärta här!
 
Ni är då för gulliga som känner för mig. Det värmer nåt helt otroligt. Nu kom särbon/maken tack och lov och lagade mat och städar här som en tok. Han är lite galen för han gillar det, och är otroligt duktig på det. Jag är värdelös på städning. Lyssnar på mordpoddar i sängen när han far runt.
:heart Ibland är en partner det bästa som finns. Låt honom ta hand om dig!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Djur Jag har en liten gård med gamla åkrar med öar av sten här och där. Har upptäckt att den största ön är full av skräp: glas och porslin...
Svar
5
· Visningar
590
Senast: skogaliten
·
Anläggning Hej! Vi har en ganska plan yta hemma på vår gård där vi tänkt göra en lite budget versions paddock så småningom det enda är att det är...
Svar
4
· Visningar
829
Senast: tara
·
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 002
Senast: Mabuse
·
Ridning Jag har just nu väldigt mycket tid framför datorn och har hittat ett antal brittiska Youtubare som filmar sina uteritter med GoPro. Jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 491

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp