Vad gör vi? Del CXIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Förmiddagens skörd 😊😊 (lagt halva tiden på att dra upp tistlar och brännässlor ;) ).

Nu dags att laga lunch :)
 

Bifogade filer

  • 20200804_113636.jpg
    20200804_113636.jpg
    389,5 KB · Visningar: 14
Fick upp åbäket för den lilla upphöjningen i korridoren 💪
Tog sats från ena änden och sprang helt enkelt, men de sista två tre stegen fick jag skjuta på allt vad jag kunde. Drabbades av någon form av syn hur Harry Potter springer in i pelaren på plattform 9 3/4, men det är jag med den här konstiga konstruktionen och började asgarva för mig själv 🙄:D
 
Du fyller väl 18 snart? Då borde det väl finnas fler medecin er att prova. Även om jag förstår din oro
Ja, det stämmer. Men det är åtta månader kvar (jag fyller år i april) och jag känner på mig att de åtta månaderna kommer gå långsamt. Men steg ett är oavsett att få tag på läkaren och fråga vad han har för plan frammåt. Om det ens finns någon plan eller om planen är att få tiden att gå så snabbt som möjligt så att de kan lämna över mig till vårdcentralen nästa år.

Tillägg: Jag har inget emot vårdcentralen. Förutom att de inte får skriva ut en av mina mediciner till patienter under 55. Men jag anses inte må tillräckligt dåligt för att BUP ska kunna skicka en remiss till vuxenpsykiatrin. Så då är det vårdcentralen som gäller...
 
Självklart! Vi kan sitta och smutta på kranvatten i limousinen och käka godis. :up:
Sen får vi väl krångla oss in tillsammans med pallyften på tillbakavägen. Då kan vi diskutera om den vill ha ett namn och om den kommer trivas i sitt nya hem. 🧐
Det låter som en jättebra plan! :love:

Men beroende på hur stor/isärtagbar pallyften är funderar jag lite på om det blir vi eller pallyften som får plats tillbaka... vi kanske behöver ett släp? 😅 och tänk om pallyften vantrivs på ditt jobb. Den kanske får spunk och börjar jobb-strejka? :D
 
Det låter som en jättebra plan! :love:

Men beroende på hur stor/isärtagbar pallyften är funderar jag lite på om det blir vi eller pallyften som får plats tillbaka... vi kanske behöver ett släp? 😅 och tänk om pallyften vantrivs på ditt jobb. Den kanske får spunk och börjar jobb-strejka? :D

Känner att jag vill inflika här att lyften är neongrön. FYI liksom :D
 
Har fått veta allt man kan behöva veta om de alienvarelser som rör sig ibland oss.
De är ju silikoida och kan röra sig mellan dimensionsluckor, så det är därför vi inte vet om dem och ser dem.

De är här för att äta, inte skada oss! De äter nämligen alkohol och alkohol är för svårt att tillverka på deras planet för det är för varmt där.

Den här kollegan är tveklöst den roligaste och mest underhållade jag har, älskar när hen spinnar på om sina teorier :D Så länge det är i måttliga doser, hade jag jobbat med hen hela dagarna hade jag fått spunk.

(Nej, jag nämnde inte att alkohol löser upp silikon 🙄)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
62 312
Mat Jag skulle vilja bjuda någon på middag. Men jag vet inte hur man gör eller hur lyckat det är med tanke på att jag varken är bra på...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 655
Senast: hundtant
·
Mat Vår klubb ska på en överraskningsresa i helgen (eller jag som ordförande vet ju vart vi ska 😉) vi kommer bo i stugor med självhushåll...
Svar
17
· Visningar
782
Senast: Entourage
·
Mat Jag är sugen på att köpa en maskin som tillverkar växtmjölk, men undrar om det är värt det. Är det någon som har en sån och vad tycker...
Svar
3
· Visningar
369
Senast: Tassa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Dressyrsnack 17
  • Föl 2023

Omröstningar

Tillbaka
Upp