Vad gör vi? Del CXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Middagen blev inte god. Så jag åt inte en normal portion. Var fortsatt hungrig och åt glass. Nu har jag legat hungrig i sängen och försökt sova flera h. Gav upp och har nu rostat mackor, ätit plock på fetaost/tryffelsalami/inlagda kronärtskockor/tomater/spetspaprika/honungsrostade valnötter. Ganska julbordsmätt nu! 😅
Orkade knappt släpa mig upp för trappen. Så jag sover nog gott. 😂
 
Löst den gordiska knuten, eg alla sladdar och kablar som låg i en enda enorm röra. Jäkla katt har jag upptäckt ätit på två ethernet kablar, vet inte om jag ska försöka med eltejp - det är alltså inte själva trådarna inuti som är tuggade på utan plasten utanför. Vi får se. Kollar lite på STTNG för att tagga ner. Imorgon blir det mer glada/ledsna gubben. :meh:
 
Sitter på bussen på väg till jobbet. Äntligen kom den i tid, inte ens en sekund sen. Med tanke på att jag har vääääldigt snävt tidsschema nu på morgonen så uppskattas det verkligen :p Bussen stannar utanför jobbet 6:58, jag börjar kl 7...
 
Jag har haft en riktigt usel natt full med tankemonster som övertalade mig att igen fatta dumma beslut :down: Dock inte lika "illa" som sist, jag sitter ju här nu så O_o
Planen för idag är massa hund och massa häst. De stackrarna blir nog jävligt trötta på mig :cautious:
Mår konstigt efter nattens dåligheter men ska snart ut i skogen med hundarna, hoppas huvudet och kroppen vaknar och "kommer tillbaka till verkligheten" lite mer då.

Jag är så jävla trött på mig själv. Så fort nånting inte går som det ska så spårar hjärnan ur fullständigt och orsakar kaos. Som nu att jag hade en plan att prata med sköterskan - det blev inställt - ALLT går åt helvete. Ätstörningstankarna får 100% av makten, all motivation till att göra saker försvinner, typ det enda jag kan tänka på är självdestruktiva saker. Försöker hitta saker att aktivera mig med men jag kan inte koncentrera mig på nånting så inget hjälper. Kan inte ta medicin.
Jag har dessutom satt hoppet till att en del ska bli bättre om/när jag börjar medicinera mot ADD men så läste jag att den typen av medicin inte bör tas om man har ätstörningsproblematik eftersom en väldigt vanlig biverkning är nedsatt aptit, viktnedgång osv så då kanske den förhoppningen om "hjälp" också försvinner :arghh::banghead:
Är i ett sånt där "hur-länge-till-ska-jag-kämpa"-state of mind. Finns ju liksom inget mer jag kan göra nu heller annat än att vänta och vänta och vänta på vårdkontakt.
 
Dottern ska alldeles strax cykla till skolan och jag ska nästan omgående promenera till gymmet.
Därefter ta det lugnt tills hon kommer hem från skolan. Då är det snabba ryck som gäller så vi hinner med stallet innan hon ska ta bussen till Lund och friidrotten :)
 
Sitter och kollar på "costube"-videor på YouTube och drömmer mig bort till jul då jag ska åka ned till Gotland och när jag ändå är där tänkte jag försöka övertyga min tyg-dealer att han kan öppna sin butik så att jag kan köpa typ ALLT TYG!! Trodde aldrig att jag skulle bli någon som bara kan tänka mig köpa tyg från typ 2-3 handlare, allt annat är "skräp". Min plånbok önskar dock att jag inte var så snobbig :P
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter I denna evighetslånga vinter så måste det vara fler än jag som längtar efter våren. Och vad passar då bättre än en omgång med Secret...
23 24 25
Svar
482
· Visningar
13 885
Senast: Barbabelle
·
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 417
Senast: Nixehen
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 760
Senast: Jeps
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 201
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp