Bukefalos 28 år!

Vad gör vi del CXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hittade precis en gammal släktings halsband. Tycker det är lite annorlunda och kul, och bekvämt! Vet dock inte om det är något speciellt med det på annat sätt?
20210221_162401-01.jpeg
 
Vår släkting skickade ett sms tidigare idag och sa att hens partners mamma somnade in igår :cry:
Över de 10+ åren som vi har känt varandra så har hon blivit sämre och sämre, så det var ingen blixt från en klar himmel. Men ändå tråkigt, så klart.

Frågade mamma om släktingen skickat något meddelande till henne - vilket hen så klart inte har gjort. Så jag har släppt "nyheten" till min mamma... mamma tyckte väldigt bra om den personen så hon blev ledsen. Men blä, vilket fruktansvärt tråkigt meddelande att leverera!


Mamma har redan sagt till släktingen att hen ska kontakta henne direkt och inte gå genom mig. Men det hjälper inte. Eftersom jag och släktingen har en bra relation (med våra mått mätt...) så "kan" jag inte blockera hen för det lär förstöra vår relation också.
 
Vår släkting skickade ett sms tidigare idag och sa att hens partners mamma somnade in igår :cry:
Över de 10+ åren som vi har känt varandra så har hon blivit sämre och sämre, så det var ingen blixt från en klar himmel. Men ändå tråkigt, så klart.

Frågade mamma om släktingen skickat något meddelande till henne - vilket hen så klart inte har gjort. Så jag har släppt "nyheten" till min mamma... mamma tyckte väldigt bra om den personen så hon blev ledsen. Men blä, vilket fruktansvärt tråkigt meddelande att leverera!


Mamma har redan sagt till släktingen att hen ska kontakta henne direkt och inte gå genom mig. Men det hjälper inte. Eftersom jag och släktingen har en bra relation (med våra mått mätt...) så "kan" jag inte blockera hen för det lär förstöra vår relation också.
Beklagar :heart
 
Den vaktande hunden vackte mig flera ganger i natt for att han horde ljud nagon stans utomhus han var tvungen att varna for. :banghead: Han gor det bara nar barnbarnet ar har ... jag far nog lov att ta hand om det ordentligt nu nar hon stannar over oftare, for sa har kan jag inte ha det. 😠
 
Vår släkting skickade ett sms tidigare idag och sa att hens partners mamma somnade in igår :cry:
Över de 10+ åren som vi har känt varandra så har hon blivit sämre och sämre, så det var ingen blixt från en klar himmel. Men ändå tråkigt, så klart.

Frågade mamma om släktingen skickat något meddelande till henne - vilket hen så klart inte har gjort. Så jag har släppt "nyheten" till min mamma... mamma tyckte väldigt bra om den personen så hon blev ledsen. Men blä, vilket fruktansvärt tråkigt meddelande att leverera!


Mamma har redan sagt till släktingen att hen ska kontakta henne direkt och inte gå genom mig. Men det hjälper inte. Eftersom jag och släktingen har en bra relation (med våra mått mätt...) så "kan" jag inte blockera hen för det lär förstöra vår relation också.

Jag beklagar förlusten :heart
 
:arghh: jag säger upp mig från uppsatsen från helvetet, idag kom jag äntligen igång, fick en hel del gjort och hela Word börjar spela flipper och sen stängs hela datorn av och allt jag har gjort idag är borta. Finns inte att hitta någonstans på datorn, den här dummat sig i omgångar men så här illa har det aldrig varit. :( Nu har jag druckit ett glas rödvin till maten och lagt ner skiten för idag.
 
:arghh: jag säger upp mig från uppsatsen från helvetet, idag kom jag äntligen igång, fick en hel del gjort och hela Word börjar spela flipper och sen stängs hela datorn av och allt jag har gjort idag är borta. Finns inte att hitta någonstans på datorn, den här dummat sig i omgångar men så här illa har det aldrig varit. :( Nu har jag druckit ett glas rödvin till maten och lagt ner skiten för idag.
Men NEJ!!! Mardröm :cry:
 
Vår släkting skickade ett sms tidigare idag och sa att hens partners mamma somnade in igår :cry:
Över de 10+ åren som vi har känt varandra så har hon blivit sämre och sämre, så det var ingen blixt från en klar himmel. Men ändå tråkigt, så klart.

Frågade mamma om släktingen skickat något meddelande till henne - vilket hen så klart inte har gjort. Så jag har släppt "nyheten" till min mamma... mamma tyckte väldigt bra om den personen så hon blev ledsen. Men blä, vilket fruktansvärt tråkigt meddelande att leverera!


Mamma har redan sagt till släktingen att hen ska kontakta henne direkt och inte gå genom mig. Men det hjälper inte. Eftersom jag och släktingen har en bra relation (med våra mått mätt...) så "kan" jag inte blockera hen för det lär förstöra vår relation också.
Beklagar förlusten :heart
 
:arghh: jag säger upp mig från uppsatsen från helvetet, idag kom jag äntligen igång, fick en hel del gjort och hela Word börjar spela flipper och sen stängs hela datorn av och allt jag har gjort idag är borta. Finns inte att hitta någonstans på datorn, den här dummat sig i omgångar men så här illa har det aldrig varit. :( Nu har jag druckit ett glas rödvin till maten och lagt ner skiten för idag.
Jag sparade typ efter varje mening
Blev 78000 versioner typ men var livrädd att nåt skulle försvinna
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
2 089
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 473
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag blev ju bannad härifrån en månad. Jag förstår beslutet men tycker väl inte att det har precis hjälpt. Inte vad gäller alkoholen...
21 22 23
Svar
457
· Visningar
52 324
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 359

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp