Vad gör vi del CXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska försöka lägga in en spoiler, känsliga varnas.

Jag hade varit ute med bilen nu på dagen och kom hem. Jag såg att det låg något konstigt utanför vår hyresgästs dörr, så jag stannade och tittade. Kanske en av deras katter hade lyckats ta en småfågel?

Jag blev både rädd och förvånad, det låg ett tupp-huvud på bron! 😱 Det tog några sekunder av panik över att ett rovdjur fått sig in i hönshuset innan jag insåg att sambon slaktade två stycken tidigare i veckan. Han måste alltså ha missat att städa bort ett huvud.

Jag ringde min hyresgäst och frågade om hon hade varit ut något och som tur var hade hon inte det :laugh: jag förklarade situationen och vad om ursäkt. Hon hade nog dött om hon hade öppnat dörren!
 
Jag tyckte det var mycket disk (jämfört med diskmaskin) och jag är själv så allt är relativt. :D
Jag är som dig. Jag kommer ALDRIG mer bo utan diskmaskin. Gjorde det i 10 år och det var verkligen en pina 🙈
När vår diskmaskin gick sönder för 1,5 år sedan klarade vi av exakt 3 dagar innan jag fick panik och behövde åka och köpa en på momangen mitt under värsta black friday-kaoset. Men jag klarade inte ens av tanken på att vänta 2-3 veckor på hemleverans av ny diskmaskin 😱 För en som älskar att laga mat så är det guld med diskmaskin, vi kör minst en full om dagen och då är vi bara två stycken utan barn med full-size diskmaskin 😬
 
Jag är som dig. Jag kommer ALDRIG mer bo utan diskmaskin. Gjorde det i 10 år och det var verkligen en pina 🙈
När vår diskmaskin gick sönder för 1,5 år sedan klarade vi av exakt 3 dagar innan jag fick panik och behövde åka och köpa en på momangen mitt under värsta black friday-kaoset. Men jag klarade inte ens av tanken på att vänta 2-3 veckor på hemleverans av ny diskmaskin 😱 För en som älskar att laga mat så är det guld med diskmaskin, vi kör minst en full om dagen och då är vi bara två stycken utan barn med full-size diskmaskin 😬

Hear hear :bow:
 
Jag är som dig. Jag kommer ALDRIG mer bo utan diskmaskin. Gjorde det i 10 år och det var verkligen en pina 🙈
När vår diskmaskin gick sönder för 1,5 år sedan klarade vi av exakt 3 dagar innan jag fick panik och behövde åka och köpa en på momangen mitt under värsta black friday-kaoset. Men jag klarade inte ens av tanken på att vänta 2-3 veckor på hemleverans av ny diskmaskin 😱 För en som älskar att laga mat så är det guld med diskmaskin, vi kör minst en full om dagen och då är vi bara två stycken utan barn med full-size diskmaskin 😬
Som när vår diskmaskin på jobbet gick sönder och en kille kom med den nya, en kollega utbrister:
”Åh!! Du är efterlängtad!!!”
Killen: Oj, hur länge har ni varit utan?
”... två dagar...”

:rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
2 391
Trädgård & Växter Funderade först på att ställa frågan i trädgårds tråden men tänkte det blir smidigare med en egen liten tråd ☺️ Jag har ett litet...
2
Svar
26
· Visningar
804
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 599
Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
2 864
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Kattbilder #9
  • Bra torrfoder

Hästrelaterat

  • Nybörjarponny!
  • Föl 2023
  • Stora shoppingtråden II

Omröstningar

Tillbaka
Upp