Bukefalos 28 år!

Vad gör vi del CXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag är som dig. Jag kommer ALDRIG mer bo utan diskmaskin. Gjorde det i 10 år och det var verkligen en pina 🙈
När vår diskmaskin gick sönder för 1,5 år sedan klarade vi av exakt 3 dagar innan jag fick panik och behövde åka och köpa en på momangen mitt under värsta black friday-kaoset. Men jag klarade inte ens av tanken på att vänta 2-3 veckor på hemleverans av ny diskmaskin 😱 För en som älskar att laga mat så är det guld med diskmaskin, vi kör minst en full om dagen och då är vi bara två stycken utan barn med full-size diskmaskin 😬
Håller med. Både maken och jag får spader utan diskmaskin.
 
789AC651-0F13-44D9-B329-17C4A34D084F.jpeg

De här med att sitta och lalla på framsidan är verkligen min grej 🤷🏻‍♀️😂 Flyttat soffan till framsidan, får se vad vi ska ha på baksidan sen. Men de är mest sol på framsidan på sommaren så känns som soffan passar bättre där!
 
Skulle köpa kaffebryggare till morsan, hittade den som jag spanat in och den visade sig vara precis så bra som vi hoppats på. Killen jag träffar var med. Han fick syn på en massagegrej som man kan använda själv för att massera ryggen osv. Extrapris och inte alls speciellt dyr pga det. Det blev ett extremt spontanköp från min sida :o Han testade den lite på min rygg i butiken och alltså, herregud så skönt! Jag älskar massage så tja, den här lär bli välanvänd.
 
Alltså jag tokälskar verkligen den här nya genren av rapälskare som lyssnar på klassiska låtar från andra genrer för första gången.
Sitter just nu och kollar på en sån där riktigt hård rap-kille, som sitter och tokbölar över Lynyrd Skynyrds låt Simple Man :D :angel:
Ansiktsuttrycken och allt! Det är så härligt att se andra uppleva låtar för första gången. Man kan ju bara uppleva låtar för första gången en gång, tråkigt nog.
 
Alltså jag tokälskar verkligen den här nya genren av rapälskare som lyssnar på klassiska låtar från andra genrer för första gången.
Sitter just nu och kollar på en sån där riktigt hård rap-kille, som sitter och tokbölar över Lynyrd Skynyrds låt Simple Man :D :angel:
Ansiktsuttrycken och allt! Det är så härligt att se andra uppleva låtar för första gången. Man kan ju bara uppleva låtar för första gången en gång, tråkigt nog.
Haha nu reagerar han på Free Bird. Han flippade ur totalt när gitarrsolot drog igång och typ "Vem är det som spelar gitarr!?!"
Svaret är ju typ: Ja. :D
 
Sambon har ännu inte märkt att jag inte har långt hår längre... vad ska man säga om det? :eek:

Karlslok!

Ska jag ge honom ett par glasögon kanske? Inte för att jag tror han fattar vinken men ändå

Faktiskt lite sur här nu...:mad: och barnslig som jag är kommer jag inte säga något. Han ska ju liksom bara veta det. :devil:
 
Sambon har ännu inte märkt att jag inte har långt hår längre... vad ska man säga om det? :eek:

Karlslok!

Ska jag ge honom ett par glasögon kanske? Inte för att jag tror han fattar vinken men ändå

Faktiskt lite sur här nu...:mad: och barnslig som jag är kommer jag inte säga något. Han ska ju liksom bara veta det. :devil:

Den lätt skrämda minen på särbon a la rådjur i strålkastarna när jag säger: "Nå, vad tycker du?" :D Han brukar inte veta om det är frisyr, kläder eller inredning han ska kommentera! Det är skitkul :rofl:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Vart vänder man sig när man inte kan få hjälp av vården? Jag fungerar inte på arbetet, min hjärna lägger av och den står liksom och...
2
Svar
38
· Visningar
2 187
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 532
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag blev ju bannad härifrån en månad. Jag förstår beslutet men tycker väl inte att det har precis hjälpt. Inte vad gäller alkoholen...
21 22 23
Svar
457
· Visningar
52 568
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 057

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp