Vad gör vi? Del CXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
PÅ jobb nästan en timme tidigare än vanligt. Tänlte faktiskt sluta en timme tidigare idag.

Jag känner att jag kna göra det nu när vi är flera inne.

Eftersom et är fredag så bjöd jag mina hundar på varsitt gigantiskt ben jag knäckte en red bull så startar vi dagen. Lite bra musik på spotify också. Än s länge en helt ok start på fredagen :)
 
Fredagsfika hos oss också - alltid :) ! Vi turas om att ta med något - bakat eller köpt. Alltid spännande att se vad som kommer att dukas fram :D !

Här ÖSREGNAR det.... Såpass att det formligen droppade från mitt hår när jag kom in från att ha morgonfodrat...... O_o Hoppas att det lugnar ner sig om några timmar när maken ska släppa ut! Det ser ut som om prognosen är för lätt regn fram till ca lunchtid, men detta var då verkligen inget lätt regn.... :meh:
Absolut, det är ju halva nöjet att se vad som ställs fram :D Vi har ungefär liknande med nybakat bröd, pålägg och nån grönsak. Oftast görs det lite extra med en god röra och nåt tilltugg, lite godis/brieost och liknande. Men exakt vad är ju fasligt spännande när man går dit :laugh: Kan nämna att alla swishar en liten slant till den som fixat så det räcker nästan alltid för att täcka vad personen lagt ut :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag fryser ständigt och ett vanligt senario är att jag jobbar mig varm/svettig (i kläderna) och går in för att äta. Fryser då nästan...
Svar
3
· Visningar
273
Kropp & Själ Jag har blivit kallad till hälsokontroll. Det står i brevet att man får inte äta 10 timmar före, förstår att det har med värdena att...
2
Svar
20
· Visningar
1 112
Senast: movi
·
Svar
861
· Visningar
46 314
Fritid Tänkte skaffa en sovsäck för hemmabruk i första hand, ifall värmen försvinner. Har aldrig ägt en sovsäck och vet inte vad man ska tänka...
2
Svar
25
· Visningar
767
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp