Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? Del CXXXVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
nyss hemkommen från vårdcentralen med en konstaterad bakteriell infektion i slemsäcken på armbågen :crazy1: Fick i alla fall antibiotika och satte p för en tre dagar lång historia med besök på jourcentral, flera samtal till vårdcentralen och ett snabbt försämrande.

Nu är jag trött, chokladsugen och vill inte alls jobba mer idag.
 
Upptäckte nu att medarbetarsamtalsblanketten innehåller känslig information om en medarbetare?
HR har alltså skickat en gammal som är ifylld av annan medarbetare och det står ganska så tunga saker där.

Där någonstans sjönk förtroendet för HR ännu längre ner i backen.
 
Fryser rumpan av mig i väntan på han som ska chippa vårt lille barn a.k.a terrorist fölungen 😂🐴

Gick på två dagar från hyfsat varmt till kallt som f+n 🙈 Till och med Trulis har börjat sätta vinterkostymen rejält, de brukar ända ta någon månad till för honom trots att de blir mörkare ute. Men han är rätt butter på att de är kallt 😏 Frysolle och hans matte 😉❤️ Vi är likadana .. Han lever iaf upp till ryktet att varmblodstravare är fryspellar 😂 Men inte mina andra två de bryr sig inte så länge de inte regnar på tvären vill säga.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag fryser ständigt och ett vanligt senario är att jag jobbar mig varm/svettig (i kläderna) och går in för att äta. Fryser då nästan...
Svar
3
· Visningar
314
  • Låst
Juridik & Ekonomi Går det att klara sig på så lite pengar? Hur gör man då? Jag får väl anta att både husdjur och bil går bort då. Och inga glasögon. Men...
34 35 36
Svar
708
· Visningar
31 482
Kropp & Själ Jag har blivit kallad till hälsokontroll. Det står i brevet att man får inte äta 10 timmar före, förstår att det har med värdena att...
2
Svar
20
· Visningar
1 183
Senast: movi
·
Svar
1 273
· Visningar
68 969
Senast: MJLee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Hönstråden II
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp