Bukefalos 28 år!

Vad gör vi nu då? Del XCVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Brukar ge nästan daglig rapport till min mamma om Professorns och hennes favorithästs avföring. ”Hur ser T:s bajs ut?” Är typ lika standard som ”vilket väder är det hemma hos dig” :laugh:

Sitter förövrigt och äter spagetti med köttfärssås och kollar Nyheterna
 
Jag har deklarerat! Jösses så duktig jag är :banana:

Totalt 6 papp tillbaka efter att jag gjort reseavdragen. Det gör inget. ;)

Gött! :banana:
Jag får tillbaka 9 lax (deklarerade också idag).
Fick också veta att det där arvet är på g, lämnade mitt konto-nr idag. Men var för finkänslig för att fråga vad det handlade om för summa :p Såvida en lever då får en väl antagligen se
 
Färdig i badrummet för tillfället. Tog betydligt längre tid än jag trodde att det skulle ta. Har nu sanerat mig själv och ska bli så skönt att gå och lägga sig, Jinns har lagt sig för länge sedan men Professorn har haft full koll på vad jag pysslat med och la sig vid dörröppningen och såg lite misstänksam ut :D nu verkar det som han sover djupt i sin vanliga säng.
Ute är det väldigt mörkt fast månen är ganska stor inatt. Det är som att mörkret runtom slukar upp månljuset mer än vanligt.
 
<snip>
Jag tycker nog att bajsa på sig har en särställning som ämne att slänga in i ett vardagligt samtal.

Personligen tycker jag inte att det ar varre an att tala om "Kraksjukan", matforgiftningar, eller annat i den vagen. Jag har nog bara konstaterat att jag verkligen borjar lata som min mamma 😳 vilket jag inte har nagon tanke pa, sa darfor far jag helt enkelt skarpa mig och bli lite modernare nar man pratar om det mesta.:o
 
Jag borde deklarera, så jag får tillbaka mina 400 kr. Det var tur jag bad jobbet dra 100 kr extra i skatt annars hade jag fått betala..
 
Jag ar nu i Norra/Centrala Californien. Vadret har varit fantastiskt, mellan 20*-25*C pa dagtid och neremot 4*-8*C pa natterna.
Just nu har det dock borjat regna :cautious: och jag ar inte alls road av regn sa har pa semestern.:mad: Dessutom sager de att det kommer att bli kallare i morgon, mellan 15*C till 20*C nagon stans.
Det ar bara att slapa fram vinterkladerna igen ... Trots att jag kopte nya skor i dag da mina vinterstovlar var for varma. De nya fina skorna lar fa sta kvar i RVn ser det ut som. :meh:
Naja ... jag fixade den "trasiga" varmvatten beredaren i dag i alla fall. Som sonerna sager nar det galler datorn. Jag slog av sakringen och satte pa den igen ... och nu ar den "lagad". Magi!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fordon Jag ska in till Usö i morgon och för att slippa krångla med parkering så tänkte jag ta bussen. Men nu är frågan, går länsbussen hela...
Svar
4
· Visningar
271
Senast: Halcyon
·
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
65 246
Senast: Mia_R
·
Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
2 070
Senast: kamomillo
·
Fordon Jag har nu en Volvo v50 som jag egentligen är väldigt nöjd med, årsmodell 2012. Men det har varit väldigt mycket reparationer senaste...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 276
Senast: Jeps
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp