Vad gör vi nu då? XCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stureplanskusinen hörde av sig och ville komma på middag. Hon bara "fixar du skagentoast med löjrom så tar jag med skumpan och dyker upp vid 21". Lät ju som att det blir en angenäm onsdagsmiddag! :D Så nu har jag skalat räkor, rört ihop skagenröra och håller på att tina löjrom jag hade i frysen.
 
Är trött på en sk "vän" som bara utnyttjar mig, och min plånbok.
Har blockat hen på Fb. Har ej hens mobilnr kvar i min mobil, men OM hen ringer, så blir hen blockad även där. Morsan vet vad hens mobilnr slutar på, så hon svarar inte där
 
Jaha! Så vem tänkte nu ut den briljanta idén att alla DHL/Schenkerpaket ska lämnas ut via min lokala trädgårdsbutik av alla ställen? :arghh: (Sannolikt någon som vill höja omsättningen hos sådana butiker).

Det är ju inte som att man bara kan gå in och hämta sitt paket och sedan gå därifrån. Nähä, utan då så lägger man fram alla trevliga paket med vårlökar på vägen in. Och så skyltar de stort och käckt med att det är ännu 50 % rea på alla perenner, träd och buskar. Ha ha, som om det hade undgått mig.

plant sale.jpg


(guess what? I got more plants....)
 
Bra dag idag. Typ. Fick beröm från avd chefen på jobb ( han berömmer aldrig någon överhuvudtaget om det inte är för att fjäska) så det kändes helskumt. Sen han jag ut på E6an innan em ruschen :banana: och när jag kom hem så kom en kille och köpte babyskyddet så man blev 1200kr rikare denna fattiga månad. Det behövdes.

Nu funderar jag på hur bra karaktären är ikväll och om jag lyckas hålla mig ifrån att äta kexchokladen som ligger i väskan..
 
Jag var på Ullared igår och köpte hoodie klänning :o Vad kan man ha till hoodie klänningen ? jag köpte den för den var fräck
 
Justja, det visste jag ju nu när du säger det.

Åh, jag förstår :(

Hehe man kan inte ha koll på alla :D

Men vill vi verkligen bo i Burseryd? Jag menar.. Burse! Det är typ världens ände.
Äsch vi får väl se om vi får jobb eller inte. Hatar att vänta på besked!

På tal om besked, imorgon är det förhandlingar om min uppsägning. :nailbiting:
 
Jaha! Så vem tänkte nu ut den briljanta idén att alla DHL/Schenkerpaket ska lämnas ut via min lokala trädgårdsbutik av alla ställen? :arghh: (Sannolikt någon som vill höja omsättningen hos sådana butiker).

Det är ju inte som att man bara kan gå in och hämta sitt paket och sedan gå därifrån. Nähä, utan då så lägger man fram alla trevliga paket med vårlökar på vägen in. Och så skyltar de stort och käckt med att det är ännu 50 % rea på alla perenner, träd och buskar. Ha ha, som om det hade undgått mig.

Visa bifogad fil 20287

(guess what? I got more plants....)
:rofl: Är du säker på att alla andra har det där utlämningsstället också... :angel:

Eller så har dom "snott åt sig" alla adresser som har större trädgård :devil: Smart :idea::D
 
Jaha! Så vem tänkte nu ut den briljanta idén att alla DHL/Schenkerpaket ska lämnas ut via min lokala trädgårdsbutik av alla ställen? :arghh: (Sannolikt någon som vill höja omsättningen hos sådana butiker).

Det är ju inte som att man bara kan gå in och hämta sitt paket och sedan gå därifrån. Nähä, utan då så lägger man fram alla trevliga paket med vårlökar på vägen in. Och så skyltar de stort och käckt med att det är ännu 50 % rea på alla perenner, träd och buskar. Ha ha, som om det hade undgått mig.

Visa bifogad fil 20287

(guess what? I got more plants....)

Det var fan inte snällt av dem! :mad: :mad: :mad:

Perfekt illustration :D
 
Varför går du runt med en kexchoklad i väskan om du inte hade tänkt äta den.... :confused: ???? Ät! Den kan ju ligga och bli gammal och äcklig där i väskan.... :p
Jag fick den av min syster häromkvällen för jag varvså satans sötsugen men så klippte jag hunden istället och sen försvann suget. Dagen efter la jag den i jobbväskan men glömde bort den och nu är det mest en sån där jagmåstedranerpåsockret-sak att den ligger kvar. Sen känner jag mig jäkligt duktig som inte ätit den än 😁😁 Den får ligga där tills nåt förstör min dag så jag måste tröstäta 😂
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
846
· Visningar
45 432
Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
185
Senast: Rie
·
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 586
Senast: Linta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp