Vad gör vi nu då? XCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hoppade just sju meter upp i luften när jag spanade in en jättespindel precis vid min fot, insåg sen att det bara var en av halloweendekorationerna som trillat ner...
IMG_6305.JPG
 
Har bokat tid hos tandhygienist för polering av gaddarna. Gör alltid det innan jag sen bokar tandläkare pga att jag tänker att de annars tycker att jag ser ut som medeltiden i käften.
Något tips på bra behandling mot rödvinsrelaterade missfärgningar på insidan av tänderna (framsidan ser lyckligtvis okej ut) :p
 
Vill vi bo i Burseryd? Mamma säger nej (hon är därifrån) men jag tänker att hyran borde vara låg (lägre) och det borde vara lugnt. Medelåldern är väl typ 75. Det finns en pizzeria tror jag och nära till mammas svampställen.
Jomen varför inte liksom?

I så fall blir vi nästan grannar!
Det är väl inte världens roligaste samhälle kanske, men hyran bör vara rätt låg :)
Tror dock inte att det finns någon pizzeria...
 
Har spenderat lunchen i solen och fick sen ett infall och tog på mig bikini och fram med solstolen. Inte helt fel så här års :D

Har sedan spenderat tid framför seg dator - inte lika angenämt :cool:

Nu ska 4-hjulningen få jobba och det blir att ta hem veden från skogen!

Först lite kaffe bara.
 
I så fall blir vi nästan grannar!
Det är väl inte världens roligaste samhälle kanske, men hyran bör vara rätt låg :)
Tror dock inte att det finns någon pizzeria...

Ingen pizzeria! :nailbiting:
:p

Vi får väl se hur det går med jobb, om det blir Burseryd eller Gislaved. Eller kanske ingetdera. Jag hoppas att det blir nåt av dem!
 
Ingen pizzeria! :nailbiting:
:p

Vi får väl se hur det går med jobb, om det blir Burseryd eller Gislaved. Eller kanske ingetdera. Jag hoppas att det blir nåt av dem!

Gislaved är ju mycket större än Burseryd i alla fall :)
Helt okej samhälle, även om Burseryd nog är mysigare. Det är inte jättelätt att köpa ett boende här dock, det är få objekt till salu, men det kan vara lättare att hyra kanske :)
 
Gislaved är ju mycket större än Burseryd i alla fall :)
Helt okej samhälle, även om Burseryd nog är mysigare. Det är inte jättelätt att köpa ett boende här dock, det är få objekt till salu, men det kan vara lättare att hyra kanske :)

Jag är ju från Gislaved från början så jag har koll på samhället. Kikat lite lägenheter och det finns lite grann att hyra. Köpa är inte aktuellt, vi får inget lån :(
 
@Klara Kram!

Jag har mockat en av 3 boxar och har ätit en daim och fått i mig en kopp kaffe för att tackla resten. Blir inte ridet idag, HELVETE så trött jag är. Tar in hästarna så får maken kvällsfodra när han kör hem från stan i kväll.
 
Aaaaah.....skön avkopplande och stärkande promenad :) ! Det behövde jag efter en stressig dag på jobbet, som förmodligen kommer att följas av minst en till...... Men snart, snart, snart är det helg :) !!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
923
· Visningar
49 080
Senast: LadySara
·
Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
187
Senast: Rie
·
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 591
Senast: Linta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp