Vad gör vi nu då? XCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Varit hos mamma och ätit middag. Nu ska jag hem och hänga tvätt, min torktumlare har nämligen gett upp. O_o
 
Pust! Nästan klar med gräsmattan. Nu kaffepaus.
Dessutom hunnit filma lilla ponny åt en intresserad köpare. Hoppas hoppas hoppas!
 
Nyvaken... Har sovit tokigt mycket de senaste dygnen, både på nätterna och på dagarna. Undrar om kroppen försöker kämpa mot någon förkylning eller liknande..?
 
Jaha nu går det inte casta Netflix från surfplattan till tvn. Skrot.
Jag som ska sitta själv hemma hela kvällen, mannen blev inringd på jobb inatt. Hade tänkt kika på serier och tröstäta chips. Får väl hitta på nåt annat.
 
Mitt hem är kaos och jag åker härifrån vid 06 i morgon. Orkar verkligen inte mer än att packa, har mått så dåligt att jag inte orkat hålla efter. Förhoppningsvis har jag mer energi och motivation när jag kommer tillbaka.
 
EN liten pryl fick följa med mig hem idag, trots allt :) . Jag har funderat på att det skulle vara väldigt fint med en ljusslinga runt min hylla med gamla kokböcker, och idag hittade jag DEN perfekta :) ! Tjugo realistiska vita rosor. Tyvärr hopplöst att fota den tänd, men så här ser den i alla fall ut när den är släckt:
20181007_183005.jpg
 
Idag har jag jobbat lite på fm. Men sen varit ledig. Var ner till pålle en sväng och tränade honom. Jättekul! Älskar den där knäppgöken. Han är så jäkla rolig att jobba med!
Nu ska jag och Vovvi tända brasa och mysa!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
792
· Visningar
41 956
Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
185
Senast: Rie
·
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 585
Senast: Linta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp