Bukefalos 28 år!

Vad gör vi nu då? XCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jaja, det var visst skitsamma med telefonkön... det kommer ändå inte att funka det jag tänkt mig. Att det ska vara ett sådant j-la krångel att köpa dator! :arghh:
 
"Roar" mig med att kolla runt på lägenheter jag inte har råd med. Hade varit gött att vara rik och ha 10-15 mille som låg och skräpade nånstans. Försöker istället intala mig att det är lite kul att vara fattig rödvinsbohem boende i ett kyffe. Joråsåatt...
 
Hör ni buke-systrar (och bröder) - jag ska ha ett medarbetarsamtal om ca en halvtimme för första gången i mitt liv och så får jag kanske veta om jag får fortsätta min anställning i vår. Håll tummarna åt mig är ni snälla!! :heart

Tummar hålls!
 
Kan du inte ta något ledigt? Eller bara sjukskriv dig själv en dag eller två. Det är ju lite flunsatider.

Har två semesterdagar kvar. Får väl se om jag tar ut dem. Var riktigt sugen på att vara sjuk :angel: Men istället tänker jag bara opraktisk och inte åka till jobb på annan ort framöver utan hålla mig hemma. Vilket innebär att jag har jobbat klart för idag och har två små jobb imorgon. Gott!
 
Hör ni buke-systrar (och bröder) - jag ska ha ett medarbetarsamtal om ca en halvtimme för första gången i mitt liv och så får jag kanske veta om jag får fortsätta min anställning i vår. Håll tummarna åt mig är ni snälla!! :heart

Håller tummarna!
 
För att återgå till ämnet har jag nu äntligen kommit mig för att städa ur badrumsskåpet, torka av allt och rensa ut onödigt krafs! Så skönt att ha det gjort! Husets "fixarnisse" kom också förbi och fixade med namnskylten på brevinkastet, bättre sent än aldrig.
 
Nice, låter ju perfekt :up: Här är det jag som får fixa allt själv... just nu skulle jag behöva hämta ved men med tanke på vädret känns det inte så tilltalande :cautious:

Här är det också rejält blåsigt, mulen och regnstänk. Inte alltför angenämt. Måste tyvärr på ett möte ikväll, har suttit hela dagen och hoppats på att det skulle bli inställt meeeen så tur verkar jag inte ha :cautious:
Dessutom är mötet typ ute i obygden, längst bort på Söder där tuben inte går. Hatar att åka buss och byta buss i rusningstrafik. Kaos
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
532
Senast: gullviva
·
Svar
1 191
· Visningar
64 930
Senast: Mineur
·
Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
194
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp