Vad gör vi nu då? XCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har legat på soffan nästan hela dagen . De är hårt att gå på 4 års kalas när brorssonen jagar en och säger FASTER kom och man ska busa med brorsonen. De var inte lugn stund igår , men vad gör man inte för dom små
 
Vad jobbigt det låter :( Är det ngt speciellt som orsakar den känslan just nu?
Jag är påmind om hur ensam och utesluten jag är. Jag saknar att ha en familj men kan inte umgås med dem för de kan inte respektera mig eller uppföra sig med normal hyfs. Varken familjen eller barndomsvännerna grattade när jag fyllde år. Jag kommer aldrig att kunna ha en nära relation med någon eftersom jag får panik av det. Jag går omkring med en konstant sorg och idag har den tagit övertaget. Jag kan inte ens ha husdjur som sällskap för jag har inte råd att lämna det på pensionat när jag reser bort.

Kanske beror det här på att jag sänkt min medicin ett litet pyttesnäpp för en vecka sen, men det är ju drygt att behöva gå på maxdos antidepressiv medicin för att fungera. Men såna här tankar fanns förut också.
 
Här är kl snart 08. LEDIG!!
Ska ut och snorkla om ett par timmar och testa min nya kamera woop woop!!

Tog fram räkningen för bilregistreringen och tänkte nu äntligen ska jag betala den, innan sista datumet 10/10. Det visade sig att sista datumet var 6/10 alltså i lördags! :o
Men eftersom de inte är öppna på helgen chansade jag och betalade nu direkt och hoppas jag kommer undan med det.
Det är nämligen $100 billigare att betala innan än efter ett visst datum ( 6/10 )...
 
Andra glaset vin ar upphallt och jag forsoker fixa hals kanten pa barnbarnet's troja jag stickar. Den forsta stickningen jag avverkat pa 30 ar ... utav nagon oforklarlig anledning valde jag ocksa att vara "kreativ" och gora lite som jag sjalv tyckte och bara ha monstret som "bas" :banghead:
VInglas nummer tva (en mycket god Cabernet Sauvignon, by the way) far alltsa antingen styrka mig i mina forsok att "fixa" det jag inte riktigt vet hur man gor (tack och lov for youtube! trots att jag inte direkt ar tva sprakig i stickning. Monstret ar Amerikanskt ... det lilla jag minns fran 30 ar sedan ar Svenskt och jag forstar inte ens youtube forklaringar pa Engelska da jag inte vet what the HELL they do with the yarn:arghh::rage::banghead:)
Tur att jag har gott vin i alla fall. Jag raknar nog nastan med att repa upp och gora om halskanten i morgon ... utan vin.:cautious:
 
Och jag ar pa vag i sang. G'natt och sov sa gott.

yawn.jpeg
 
Så långtråkigt när man är på jobbet innan 7, visar sig att hela nätverket ligger nere så vi inte kommer åt vare sig datorprogrammen, mailen eller internet.... Snark! Hoppas It-service får ordning på det fort!
 
Sitter och väntar på vårdcentralen, bestämde mig för att ta en kik på knät jag slog i när jag åkte av förra helgen. Det är bättre men inte bra och har dykt upp en knöl som inte ska vara där. Säkert inget att göra nåt åt men vill ha checkat det.
 
Varit vaken sedan 4.30, kom nyss hem efter att ha lämnat ungarna i skolan. 10 åringen är lika munter som en gammal citron, kallt, regnigt och blåsigt ute och mina öron värker. Blä för den här dagen. Enda positiva är att jag är ledig
 
Sjukt trött. Jobbat hela helgen på mässa vilket var sjukt kul men mycket tryck. Var ruggigt svårt att ta sig ur sängen imorses.

Regnar utë hoppas det ger med sig så man kan rida lite ikväll för det behövs för mitt huvud just nu *gäsp*

Ja ja det är ju måndag. *pepp,pepp*
 
Fick reda på att min arbetskamrats vän hoppade ut mitt framför tåget i helgen . Tårarna rinner och vi tröstar han
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
794
· Visningar
42 154
Senast: pajaztar
·
Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
185
Senast: Rie
·
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 585
Senast: Linta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp