Vad gör vi nu då? XCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tjoho det är fredag! Idag har jag lovat facket att stå på mig mot chefen. Det är inte sista arbetsdagen, även om han kanske vill det.
Pepptalk deluxe!

Fast för min del hade det gärna fått vara sista dagen, fått in en lång och trist dikesrensning på måndag. Den hade nån annan gärna fått ta :angel:
 
Fy helvete vad jag är bakis :laugh: hittade en tequilakompis och en bartender som bara kunde hälla upp sexor, skar mig i handen när jag städade glas efter min compadre, och blev omplåstrad av den vackraste människa jag sett så det är så att säga OK på det stora hela:D nu blir det nyktert till jul :p
 
Testar rätt tråd :angel:
Hade varit trevligt med värme på jobbet.... Fastighetsägaren skyller på "trögt system" men jag vete fan...
Långärmad tröja, två koftor, en sjal och mössa på mig...
 
Jag som brukar vara frisk har visst dragit på mig en förkyldning :meh: denna gång känns iaf ganska halsen ok och jag kan prata men får snyta mig stup i ett.
Hoppas denna blir den sista nu på ett tag. Allt blir så mycket tyngre av att inte kunna andas ordentligt.
 
Är inte du den som har jobbat i -30-40 grader? :cautious: Jag vet inte om jag skulle kalla dig frusen.. :D

Det var ju inte på kontoret! :rofl:

Särbon säger att jag har cirkulation som en kedjerökare... jag har endast feströkt för många år sedan (och allt var inte tobak :angel:) men lik förbannat fryser jag konstant.
 
Det var ju inte på kontoret! :rofl:

Särbon säger att jag har cirkulation som en kedjerökare... jag har endast feströkt för många år sedan (och allt var inte tobak :angel:) men lik förbannat fryser jag konstant.

Välkommen till min värld! Detta var första sommaren som jag inte frös konstant.

tack diabetes och dålig cirkulation. :mad:
 
Dunkar huvudet i väggen och gå på lunch.

Hata excel.... men det måste bli gjort idag.

Satans helvetes jeckla skit...

Snart helg! Sambon har massa planer och han kommer inte bli glad när de krockar med mina ligga-på-soffan-glo-på-netflix-göra-ingenting-planer. :D
 
Alltså :love:

6262B0E2-2A5F-48E2-A91F-88AE152D3207.jpeg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
791
· Visningar
41 859
Senast: Avalbane
·
Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
185
Senast: Rie
·
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 585
Senast: Linta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp