Vad gör vi nu då? XCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Uuh mer krångel.. Skulle sälja några plaststolp men köparen svarar inte på messenger. Vi skulle mötas upp idag men nehej, inget svar. Kan ju kommit nåt emellan men då vill jag ju gärna veta det..

Väntar en liten stund till sen åker jag till stallet. Borsta ponny!
 
Vad är det med folk egentligen?
Råkade svara på hemtelefonen när min sk "vän" ringde (såg inte numret). Hon började direkt prata om pumpar till "våra" räkor, igen... Sa att jag har inte råd, ändå tjatar om att JAG ska köpa pumpar
Å sedan träffade jag min sk KP - som inte gör sitt jobb alls
 
Vad är det med folk egentligen?
Råkade svara på hemtelefonen när min sk "vän" ringde (såg inte numret). Hon började direkt prata om pumpar till "våra" räkor, igen... Sa att jag har inte råd, ändå tjatar om att JAG ska köpa pumpar
Å sedan träffade jag min sk KP - som inte gör sitt jobb alls
Be människan fara och flyga.
Någon som stjäl läkemedel och annat bör man hålla sig långt ifrån. Angående kontaktpersonen, finns det ingen högre instans du kan vända dig till om kp inte sköter sitt jobb?
 
@sthu Jag förstår att det känns jobbigt när det drar ut på tiden så, men jag tycker du ska vara väldigt nöjd med att din rep från facket blev arg. Det betyder att ditt utköpserbjudande ju verkar ha varit långt under vad du är värd egentligen.

Ja, han hade räknat med minst det dubbla. Han är riktigt bra, har hjälpt mig massor!
Men det är jobbigt ändå.. Vill bara att det ska vara klart!
Nåja det kommer bli bra det är jag säker på!
 
Phu! Blev förlåten :D
Firade med att köpa prärieklockor på vägen hem. Är inte min smutsiga gamla matta på bilden, den ligger i trapphuset

F6B32549-AA28-430F-8B7E-CB4744BA0893.jpeg
 
Be människan fara och flyga.
Någon som stjäl läkemedel och annat bör man hålla sig långt ifrån. Angående kontaktpersonen, finns det ingen högre instans du kan vända dig till om kp inte sköter sitt jobb?
Jag har ju svårt att säga nej, har uruselt självförtroende.
Jo, men de fattar inte. Inte heller om att min sk BS bara kommer hit och dricker en kopp kaffe och sticker sedan, för det mesta
 
Han heter Lukas och ska få vara terapihund till min dotter som mår rätt dåligt. Vi har fått ta över honom från min systerdotter där han inte fungerade ihop med familjens övriga hundar.

Vad fint! :heart Hoppas hunden kan hjälpa dottern!
Vet ju själv hur mkt mina hundar betydde för mitt välmående då jag var sjuk.
 
Vad säger kattdjuren om nya familjemedlemmen? :angel:
Kisse E är mycket upprörd och tycker att han är fruktansvärt onödig. (Hon matvägrar också till följd av att hennes matplats har flyttats från vardagsrummet till hallen som förberedelse för hans ankomst :meh: ).
Frasse-katten är mer nyfiken, men tycker att han är lite otäck.

Dock är hunden extremt van vid katter, så om några dagar går det nog bra. Hoppas jag.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Svar
809
· Visningar
42 855
Senast: Scata
·
Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
185
Senast: Rie
·
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 585
Senast: Linta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp