Bukefalos 28 år!

Vad gör vi nu då? XCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tror att jag ska ta och gå och sova.... Har varit småtrött hela dagen. Måste vara försenad reaktion på att jag bara fick 3,5 timmars sömn natt mellan torsdag och fredag..... Har lite sömn att ta igen :up:!
 
Jag förbereder en presentation, men borde sova. Finns lite sömn att ta igen här med... sovit ca 3 timmar/natt hela veckan... känner dock ingen trötthet än och har en del att göra. Blir nog sovmorgon imorgon :up:
 
Jag har hittat en tavla jag vill ha! Eller kanske snarare, en konstnär jag vill beställa en tavla ifrån (om hon tar beställningar). En katt målad som ett kungligt porträtt, ascool! Ska bara spara ihop tillräckligt med pengar först.. Det kostar ju en del med tavlor.
 
Gjort @tornblommas kycklign i ugn och är proppmätt.

Innerligt trött på förkylningen. Det river i bröstet, jag får hjärt klappning bara av att ställa mig upp. Huvudet fullt av bomull. Blä.

Hoppas verkligen jag är bättre imorgon för jag SKA jobba. Eftersom jag sanolikt får sluta vid årsskiftet ska jag göra min sista tid så kompetent och strålande det går.....
 
Mellanlandar hemma mellan att ha suttit och göttat på café hela fm med en kompis och sen ska jag till jobbet och innan passet se ifall jag kan använda jobbets löpband, är så kyligt ute idag så hoppas på det :)
 
Sanslöst trött idag och jag är så glad att jag inte jobbar i morgon. Nu väntar jag på att sonen ska bli klar i duschen så vi kan våldgästa mamma och hennes sambo lite.
 
Sammanfattar helgen.
Jag har gjort absolut ingenting. Mest tyckt synd om mig för att den där jäkla förkylningen får mig att må så kasst. :meh: För en som får ångest av att inte åstadkomma något så är det rena pinan. Jag har ju så mycket jag BORDE gjort....

Ja ja...
 
Det var lite av en pärs, men nu så.... :)
20181118_150849.jpg
 
Nu vet jag orsaken till varför jag mår så dåligt psykiskt nu.
Vc har skrivit ut fel dos på min ena antidepp-medicin i min Apodos. 15 mg istället för 30 mg, som jag alltid har ätit.
+ 2 mediciner för magen.
:devil: VC!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
555
Senast: gullviva
·
Svar
1 313
· Visningar
71 123
Senast: Mia_R
·
Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
196
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Elitloppet – en gång om året!
  • Börja rida

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp