Bukefalos 28 år!

Vad gör vi nu då? XCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Och jag ska verkligen inte baka bullar. Sarskilt inte nar jag ar distraherad. Jag minns nu att saffranet behover ligga i degvatskan en stund ... men nar jag slangde ihop degen medan Maken och Tiny tittade pa barn TV gick det nog lite for fort. Det var nagra tradar har och dar men det gick absolut inte att kanna nagon smak av saffran, och degen var inte ett dugg gul.
Bullarna blev jatte goda ... om an lite branda undertill. :angel: MEN ... skam den som ger sig. Jag tanker prova igen fore Torsdag sa jag har med mig till Thanksgiving middagen hos sonen. :p

Och en dans nar bullbaket var avklarat. :cool:
pjimage (7).jpg
 
Sitter här i min ensamhet och har lite tråkigt. Varför kunde jag inte sova en timme till?
Idag ska vi kolla på lägenhet. Vet inte vad jag hoppas på, att den ska vara ful och äcklig så vi inte vill ha den (och inte bo i pytteorten) eller att den ska vara superfin så vi vill ha den (och bo på pytteort). Vill nog egentligen inte bo just där.. Känns som att om vi ändå ska flytta (vilket vi ska) så kan vi lika gärna bo i centralorten. Det känns så mycket smidigare!
 
Temat för dagen verkar vara DRA ÅT HELVETE.
Ungefär så bra går det. Så ska vi dessutom ha först avdelningsmöte med grupparbete kring målplanen (SKJUT MIG) och sen enhetsmöte på samma tema (HUR FAN SKA JAG FIXA DETTA??)
Åh, vår avdelning ska fixa julfesten ALLA ska hjälpa till, även vi som inte ska gå. Med piffiga temat "jul i vilda western"....
Jag kan ha dött i natt och hamnat i helvetet :devil::arghh:
 
Temat för dagen verkar vara DRA ÅT HELVETE.
Ungefär så bra går det. Så ska vi dessutom ha först avdelningsmöte med grupparbete kring målplanen (SKJUT MIG) och sen enhetsmöte på samma tema (HUR FAN SKA JAG FIXA DETTA??)
Åh, vår avdelning ska fixa julfesten ALLA ska hjälpa till, även vi som inte ska gå. Med piffiga temat "jul i vilda western"....
Jag kan ha dött i natt och hamnat i helvetet :devil::arghh:

Hahaha, fy satan vilken mardröm! Du har mina fulla sympatier!
 
Idag är det nästan vindstilla, plus två grader. Jag ska jobba ute en stund mitt på dag och sen på kvällen på kontoret. Gäller att passa på att vara ute så mycket som möjligt medan det är ljust. Idag känns det däremot som att det inte blivit helt ljust ännu, måste vara tjocka moln.
 
Då har vi skrivit på för lägenhet. Det blev i pytteorten. Lägenheten var så pass fin att vi inte kunde säga nej. Lite sliten, visst, men i bra skick ändå. Två våningar, 3rok. Lite radhuskänsla. Tror vi kommer trivas bra ändå. Och maken får gångavstånd till jobbet.
 
På ofrivillig varannan dag fasta.. Glömde äta en dag så då följande dag åt jag så mycket att jag inte är hungrig nästa dag och sen repetera..
 
Konstig dag idag! Har yngsta dottern hemma pga förkylning så medan hon vilat i soffan har jag jobbat vid köksbordet. Maken kom hem redan vid lunch och äldsta dottern kom med bussen för 20 min sen så alla är redan hemma och jag sitter fortfarande vid köksbordet och jobbar :p Känner att det kryper i kroppen på mig så det får bli en timmes promenad med hunden efter middagen sen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
532
Senast: gullviva
·
Svar
1 191
· Visningar
64 930
Senast: Mineur
·
Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
194
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp