Bukefalos 28 år!

Vad gör vi nu då? XCIV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag fick två äldre fåtöljer i läder, troligen 40-tal och nu har jag möblerat om och om igen och det slutade med att de fick sära på sig. En fåtölj i hallen på övervåningen och en i vardagsrummet. Jättesköna att sitta i. Hade velat ha dem tillsammans i hallen men fick inte till det, för mycket dörrar överallt.
 
Rensat ut lite bland mina gamla hästböcker idag, Pollux. Blev en hel Ikea kasse. Blir förhoppningsvis hämtade i morgon:banana:
Sedan rensade jag lite i djungeln i stora karet, en hel hink med växter blev det. Växer som ogräs.
Plockade av alla snäckor som satt på de växterna, ett 20-tal :mad:
 
Har lyssnat på bra musik idag, på sådan typ av musik som jag inte lyssnat på alls på läääänge. Nu känner jag mig så otroligt levande igen. Helt underbart! (och så längtar jag efter imorgon och att träffa kollegorna, fast det har inte så mycket med musiken att göra)
 
Nu ar Tiny har och vi ska precis till att baka bullar. Onska mig lycka till med en sadan exercise tillsammans med en 2-aring. :cautious:
Torsdag ar Thanksgiving och det ar skollov hela veckan (utom Mondag) och manga "businesses" hakar pa och ar lediga. Jag har gjort Cranberry sasen i dag och inhandlat det mesta till "green bean och carrot casserol). Da Tiny fyller 2 pa Tisdag firas hon pa Thanksgiving sa det galler att fixa hennes presenter klart ocksa ... och adventskalendern sa klart.
Det ar bast jag satter fart ....
 
Jag är helt panikslagen och förtvivlad. Min viktigaste hdd som jag lyckades rädda på en ny som jag köpte för det är nu plötsligt unallocated. Vad som gör mig mest galen är att jag hade en backup men slängde den för en vecka sedan. Fråga inte varför - eller jo det var för att det 3.5TB FUCK
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
536
Senast: gullviva
·
Svar
1 228
· Visningar
66 610
Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
195
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp