Vad gör vi, nu kör vi! Del XLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Duschat :)
Vi ska ta en tur med bilen för att lämna av ett släp på jobbet. De andra har för klena körkort och behöver släpet...

Packar allt och förbereder djuren om utifall att vi inte åker direkt hem sen. Men jag skulle tro att det blir vräkning medelst medicin imorgon.
 
Jag är lite sugen på en ny piercing men vet inte riktigt vilken :confused: Av högst oklar anledning har jag börjat tycka att smiley är snyggt men jag har ingen flärp att göra en sån i :mad:
 
Ajajaj.

Jag har gjort plastikkirurgi i överläppen och hade aldrig gjort en piercing i munnen. Gjorde sjukt ont att få lokalbedövningen satt :wtf:

Jag håller på att tjata mig till botox i överläppen och hakan på vänstersida och vette fan om jag vill det egentligen just pga smärtan men det är något jag får diskutera med mig själv sedan :crazy: :nailbiting: :meh:
 
Ajajaj.

Jag har gjort plastikkirurgi i överläppen och hade aldrig gjort en piercing i munnen. Gjorde sjukt ont att få lokalbedövningen satt :wtf:

Jag har haft piercing i både överläppen och underläppen så smärtan bryr jag mig inte om :p
Funderar på att prova att fylla läpparna bara för att det är kul. Något måste jag lägga pengarna på nu när jag inte röker :rofl:
 
Åhhhhhhhh,vad trött jag blir på mig själv, var o handlade,kom hem i ville laga pomes,då har jag ingen olja (det visste jag ju :banghead: ) så då får det väl bli pasta carbonara :idea: då har jag inga bacon :arghh::banghead:
Nu lutar det åt svält :mad:
 
Duschat :)
Vi ska ta en tur med bilen för att lämna av ett släp på jobbet. De andra har för klena körkort och behöver släpet...

Packar allt och förbereder djuren om utifall att vi inte åker direkt hem sen. Men jag skulle tro att det blir vräkning medelst medicin imorgon.
Håller tummarna att allt går snabbt och smidigt
 
Jag känner mig helt redo för Mr Blund men misstänker att det är lite väl tidigt att plana ut för dagen. Då kommer jag ju bara vakna mitt i natten och så kan jag inte somna om.
 
Imorgon blir det en promenad till gruvan och fiket där.
Sen bara ta det lugnt.
Förkylningen börjar äntligen ge sig men astman krånglar fortarande.
Ska jobba nästa vecka med men då är det bara fritids.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 557
Senast: manda
·
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
23 24 25
Svar
487
· Visningar
13 040
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
60 805
Senast: Mia_R
·
Fordon Jag och min man funderar lite på om vi ska köpa en mopedbil som komplement till våran bil (minibuss så ingen man gärna kör i stan med)...
Svar
5
· Visningar
531
Senast: Fetaost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp