Bukefalos 28 år!

Vad gör vi, nu kör vi! Del XLIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har mest slöat hela dagen. Jo, varit ute en kort runda med Lady innan lunch.
Är helt slut och trött i hela kroppen efter kursen igår. Det är jobbigt med en heldag när man inte är van. + Att jag blev spänd/orolig när vi skulle köra en maskin framför alla. :nailbiting:Man blir ju inte mer lugn av det, snarare tvärtom... Fick dessutom köra maskinen på den krångligaste stället (kombiskurmaskin), där det var som allra trångast och bökigast.:nailbiting::nailbiting:
Sen skulle alla köra en polermaskin, men jag slapp det som tur var:banana:
Eftersom en maskin var trasig (någon skurmaskin):grin: så blev vi inte godkända. :devil::devil:Kursledaren ska komma ut till oss på Garnisonen och även de andra (Arlanda), och lära oss att köra den maskinen som var trasig, när den är lagad...
Snart blir det Mello, Chips med dip och Julmust:d:d
 
Tacos intaget, inväntar mello i egen tvsoffa då hunden tog fotöljen. Fast det kan bli stans up också, David Batra igen, samtidigt.
 
Har mest slöat hela dagen. Jo, varit ute en kort runda med Lady innan lunch.
Är helt slut och trött i hela kroppen efter kursen igår. Det är jobbigt med en heldag när man inte är van. + Att jag blev spänd/orolig när vi skulle köra en maskin framför alla. :nailbiting:Man blir ju inte mer lugn av det, snarare tvärtom... Fick dessutom köra maskinen på den krångligaste stället (kombiskurmaskin), där det var som allra trångast och bökigast.:nailbiting::nailbiting:
Sen skulle alla köra en polermaskin, men jag slapp det som tur var:banana:
Eftersom en maskin var trasig (någon skurmaskin):grin: så blev vi inte godkända. :devil::devil:Kursledaren ska komma ut till oss på Garnisonen och även de andra (Arlanda), och lära oss att köra den maskinen som var trasig, när den är lagad...
Snart blir det Mello, Chips med dip och Julmust:d:d

Hmm jobbar du med städ?
 
Funderar på att öppna chipspåsen i skåpet,men med tanke på vilken storkonsument jag är av chips så är det nog läge att kolla datummärkningen först.O_o
 
Hatar sprutor så jag kommer säkert att backa ur om jag får det godkänt :nailbiting:

Knäpp man är. Jag kan ge mig själv både intra muskulära och subcutana sprutor men fixar inte det när andra ska göra det på mig.

Min dotters pappa har typ 30 tatueringar. När jag under graviditeten skulle lämna blod var han tvungen att sitta ner och titta åt ett annat håll för att inte svimma :rofl: Att själv ta en spruta skulle nog leda till panikångest :p
 
Kaos. Kommer medverka till grannarna hatar min nyinflyttade vän. Har hällt i mig champagne och spelar nu Madonna på högsta volym. Har även "nätverkat" med en het judisk granne :angel: Kaos :nailbiting:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 672
Senast: manda
·
Tjatter Jobbar som vanligt. Kisse tyckte det var roligt när jag grävde kring rosorna:
6 7 8
Svar
154
· Visningar
3 134
  • Låst
Tjatter Håller på att fixa middag, det blev en lång arbetsdag idag. Katten har fått middag redan.
98 99 100
Svar
1 999
· Visningar
58 309
  • Låst
Tjatter Jag har städat halva dagen och var sedan till särbon på jobbet med lite hembakat till honom och hans kollegor. Kisse igår på TV-soffan:
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
62 540
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp