Vad gör vi? Nu kör vi! Del XLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
:nailbiting: En lapp och en massa post i köket idag om att posten bara har byggts upp och byggts upp och om jag är cluster ledare så måste jag faktist tömma posten och kylen behöver städas och gör jag inte mina grejer så blir jag rapporterad :nailbiting:

Jag är uttalat lätt värdelös som cluster ledare (förra terminen var jag borta halva terminen :angel: De visste de om när godkände mig dock O_o + att jag typ enbart är hemma för att sova så jag har noll koll på vad som pågår).

Sen har det varit julledighet, så självklart har posten byggts upp då jag inte fick tillbaka nyckeln förens för några dagar sedan. Jag kollade posten sista dagen, det var noll och ingen post förra teminen O_o
 
Nähä om man skulle borsta tänderna och åka och jobba lite.

Älskar mitt jobb men just nu har jag lite väl mycket att göra :crazy:
 
Är inte nöjd med en uppgift till skolan. har redan skrivit om den en gång, men tror fan jag får skriva om den igen. Prestationsångest...
 
Jag är vaken, Jag är på jobbet och jag sitter i telefonkö till tandläkaren.

För x antal dagar sedan så avbokade jag tiden då jag bytte tandläkare men har det gått fram? Icke

Gaahh inte bästa starten på morgonen direkt
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
484
Senast: gullviva
·
Trädgård & Växter Hej! Kan någon rekommendera en robust handgräsklippare, som inte har plast i sina bärande delar? Vi har testat några för ca 10 år...
Svar
1
· Visningar
352
Senast: skiesabove
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 566
Senast: manda
·
Kropp & Själ Jag opererade bort ett diskbråck i ländryggen i januari, och funderar nu över hur jag ska agera i framtiden. Enligt anteckningar från...
Svar
3
· Visningar
323
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp