Vad gör vi? Nu kör vi! Del XLVI

Status
Stängd för vidare inlägg.
Köpt dyr kvällsmat i bistron på tåget. En äppelcider, barnens favoriter pannkakor (ynka 3 st för 55 kr...) och en påse chips. Är man kräsen så är man :meh: var mest räkor, smörrebröd och andra konstigheter, så va väl ändå tur det fanns pannkakor så jag fick i mig nått. 3 timmar till Malmö nu :) kollegorna till @Marita73 har skött sig, inga förseningar :up:
Ska du hälsa på din familj?
 
Ska du hälsa på din familj?
Nej det är en vän/ex jag ska hälsa på :) vi var tillsammans för hundra år sen (typ 2008 eller nått sånt) men är fortfarande vänner och har umgåtts sporadiskt under åren och gått på fester tillsammans när vi båda vart singlar :) klagade på hur ensam och tråkigt jag hade det till honom förra helgen så han bara "men kom ner å hälsa på då? Jag kan betala biljetten" :D så det blir en liten minisemester.
 
Nej det är en vän/ex jag ska hälsa på :) vi var tillsammans för hundra år sen (typ 2008 eller nått sånt) men är fortfarande vänner och har umgåtts sporadiskt under åren och gått på fester tillsammans när vi båda vart singlar :) klagade på hur ensam och tråkigt jag hade det till honom förra helgen så han bara "men kom ner å hälsa på då? Jag kan betala biljetten" :D så det blir en liten minisemester.
Aha, vad kul!
 
Efter jobbet gick jag bara och la mig på mitt rum och somnade. Det fanns ändå inget vettigt eller kul att göra. Frågan är om jag sabbat nattsömnen nu? Middag har jag inte heller ätit.
 
Min kollega försökte redovisa 2017 års Kontrolluppgifter istället för 2016 till skatteverket idag och kunde inte fatta varför hon fick felmeddelande hela tiden.
Vårt idiotiska faktura system varnade inte när jag fakturerade typ 50 stycken med datumet 2116 01 10 ifjol... Jag var väldigt nöjd med mig själv att jag hade kommit ihåg att det var 2016, men så blev det en etta för mycket. Som tur var upptäckte jag det innan jag hann skicka ut så det var "bara" att gå in och ändra varje faktura och skriva ut igen.. :meh:
 
Antingen funkar inte eluttagen i kupén eller så har både mobil och dator trasig laddare helt plötsligt. Kul, typ 2 timmar kvar och mobilen har 17 % i batteri. datorn startar inte ens.
 
Jag ska strax lägga mig. Inte för att jag är trött såhär tidigt men det är ju lika bra när jag inte har något kul att göra :p
 
Dricker rödvin och kollar på en dokumentär om sexuellt våld i Kongo. Folk (läs: män) är fan inte kloka.
 
Det går vinterkräksjuka på jobbet. Jag ska åka på semester på fredag. Livrädd bli smittad så jag måste avboka - det skulle i och för sig passa in i all :turd: senaste åren. Att må bättre är tydligen inte ok för mig. Jag ska straffas av nån högre makt :meh: (känns det som).
 
Hoppas på att lyckas sova lite snart... Mobilen väcker mig klockan 5 och jag är inte alls trött nu. Eller så är jag övertrött. Nervös är jag i alla fall, lite. Ska provjobba imorgon och tusen tankar snurrar i skallen. Hoppas verkligen att allt blir bra, att arbetsplatsen är så bra som jag tror att den kan vara och att de tycker fantastiskt mycket om mig där :angel:
 
Måste sova. Jag ska ju städa imorgon med :banana:

Och på onsdag, torsdag och hela fredagen och sedan är det äntligen måndag efter det och då ska jag städa hela dagen och kvällen :rage::banghead::devil: :meh: :wtf: :turd::turd::turd::turd:

Jag behöver magsjuka så jag får sova eller tja till och med influensa med lunginflammation är lockande :o :idea:

Känner ni någon som har magsjuka kan ni skicka hit dom :cautious:

Blir lite övertid denna månad...
 
Måste sova. Jag ska ju städa imorgon med :banana:

Och på onsdag, torsdag och hela fredagen och sedan är det äntligen måndag efter det och då ska jag städa hela dagen och kvällen :rage::banghead::devil: :meh: :wtf: :turd::turd::turd::turd:

Jag behöver magsjuka så jag får sova eller tja till och med influensa med lunginflammation är lockande :o :idea:

Känner ni någon som har magsjuka kan ni skicka hit dom :cautious:

Blir lite övertid denna månad...
Ett besök på @hemlig s jobb :idea:

Vi kan åka tillsammans,behöver tappa lite vikt.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Är otroligt dålig på detta o aldrig sålt eller köpt bostad innan. (en gång bara såklart på nuvarande bostad) Kan ngn reda ut mina...
2
Svar
20
· Visningar
481
Senast: gullviva
·
Trädgård & Växter Hej! Kan någon rekommendera en robust handgräsklippare, som inte har plast i sina bärande delar? Vi har testat några för ca 10 år...
Svar
1
· Visningar
352
Senast: skiesabove
·
Samhälle Vad gör ni personligen för att minska ert beroende av importerad eller miljöfarlig energi? Min plan är att klara mig främst på...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 565
Senast: manda
·
Kropp & Själ Jag opererade bort ett diskbråck i ländryggen i januari, och funderar nu över hur jag ska agera i framtiden. Enligt anteckningar från...
Svar
3
· Visningar
323
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp