Vad gör vi nu? XCVII (Del 97!)l

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snart dags för söndagsångest :(

Nåja, har gått på långpromenad med make och hundar, städat hos kaninerna, varit iväg och handlat mat, varit på loppis, legat på soffan och snart är det dags för ett varv med dammsugaren och vattna växterna. Sedan är väl denna dagen över :(
Usch, ja, söndagar går så FORT :( !! Men å andra sidan går jobbveckorna rätt snabbt också. Hela LIVET går alldeles för fort :eek::nailbiting:!!
 
har tråkigt ihop med en jättearg hals.
Snubblade över saudi gazette via någon länk och har läst lite, särskilt kring tjejen som flydde sin familj och fick asyl i Kanada. Har lyckats läsa utan att bli för arg, men det är nyttigt att få ett så totalt annorlunda perspektiv på frågor. Inte för att jag håller med dem öht, men för att det är utmanande att läsa så för oss sanslösa åsikter. Som för dem är det Enda Rätta.
Utan förståelse för andras världsbild är det svårt att ha en dialog.
 
Men äsch så avundsjuk jag blir.

Bild?
AFDF83E7-C702-4070-8512-36B2A556D164.jpeg


Säkert 50 små tuvor med snödroppar! Och halva tomten full av vintergäck.
 
Jobbångest efter en händelse i fredags som inte vill släppa. Det är tufft att jobba med människor ibland och jag brukar kunna ruska av mig saker. Men det här har överskuggat hela helgen ... Jag älskar ju mitt jobb i vanliga fall :( Hoppas bara att jag kan få en bra känsla imorgon och få upp både självförtroende och glädje igen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hundhälsa Lååångt! Fy vilken dag.. Har haft veterinärmaraton idag. Började dagen kl 09 på Ultuna, för att kolla upp Viktors kli igen...
2
Svar
35
· Visningar
6 124
Senast: Och_Aye
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp