Bukefalos 28 år!

Vad gör vi? XXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Känner mig sur över att golf tar så jävla lång tid... maken drog kvart i elva och kommer hem som tidigast kl 17:00.. skulle det vara någon gång ibland så okej men varenda jävla helg och helst båda dagarna. Fast egentligen är nog problemet mest att han stänger av ljudet på mobilen och blir helt okontaktbar. Det gör att man inte kan planera något om det dyker upp något under dagen. Som idag ville makens kompis ha med oss ut med båt, men när jag inte får tag på maken och kan kolla om han kommer hem, om vi ska åka själva eller om vi ska tacka nej. Längst in gnager det nog även att jag la ner hästarna eftersom jag inte tyckte att tiden räckte till... Lite avundsjuka helt enkelt...
 
Inne o fyller på med en 1/2 citodon o 1 naproxen.
Jag har gett mig fan på att jag ska jobba hela dagen idag,kosta vad det kosta vill.
 
Testat nya fönsterskrapan utvändigt på alla fönstren samt invändigt på de i burspråket. Sen städat lite och varit på vild jakt efter en jäkla dallerspindel:D
Jag försökte eh slå den med den långa dammvippan :idea:men det gick sådär:cautious:
Försöka ta den nästa gång den dyker upp.
 
Trevlig ridtur med kompisen. Det är alltid kul med sällskap :D Köpte varsin macka på Subway på vägen hem :d
Sen bestämde vi att vi kör förfest här och att hon sover kvar här inatt. Hon åkte hem till Malmö för att hämta grejer och jag ska slänga på nya sängkläder i dotterns rum, duscha och fixa smink och hår. Borde nog sätta fart :p
 
Har ett nystädat sovrum :up:
Bra musik så går det lätt. Har energi över idag med, andra dan i rad! Helt fantastiskt! Red hästarna på fm, slyngelhästen fick åka låda till utbanorna några km bort, det var helt fantastiskt spännande, så spännande att han lekte rodeo en stund.... :cautious::meh: Rejäl avrastning på lina senare så car han ridbar, men trött så det blev mest för sakens skull. Ska åka dit igen i morgon så får vi se om han hqr lite mindre överskottsenergi.

Nu ska jag slappa resten av dan :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
3 076
Senast: Halcyon
·
Kropp & Själ Startar upp en ny Hudvårdstråd. :)
3 4 5
Svar
93
· Visningar
4 919
Senast: Modest
·
Tjatter Tänkte att eftersom mitt pyssel inte alltid passar så bra i sytråden så tänkte jag att jag startar en tråd för allt möjligt pyssel ☺️...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
1 962
Senast: Tonto
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
110 114
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp