Vad gör vi? XXXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ta inte ut dig så du blir sängliggande!
Försent :crazy: Kom 7km när jag fick sätta mig i dikesrenen och fundera på om jag skulle gråta,skära halsen av mig eller bara sitta en stund och sen se om jag kom upp igen ,jag valde det sista alt.och släpade mig hem dom sista 2km i snigeltakt.
NU vill jag bara döööööööööööö,ska duscha o sen sätta mig i soffan resten av kvällen eller lägga mig på golvet,vad som känns bäst.
Fast jag klarade mig från regnet,det började just som jag öppnade nya grinden :up::banana:
 
Skål :up:
Här är det ff Cava i glasen, med en paus med rött till maten... :d
Sitter nu och pustar en stund, jag borde verkligen inte äta så mycket men det var så gott :o:D

Igår åt jag bara två proteinbars på dagen och sen langos vid midnatt :p Idag har jag åtminstone ätit mjölk med kakflingor, några riktiga kakor, en sub med chicken teriyaki och chips ;)
Dricker för övrigt Bacardi Breezer Pineapple nu :D Skål tillbaka!
 
Var på skördefets igår .Det var god mat men hade turen att det kom en kille som inte var bjuden och han hade bara två öl med sig så han tog dom som jag blev bjuden på .Så jag blev inte värst berusad då värden hade planer på att fylla ner mig så jag slapp vara bakis idag .Skönt att åka och träffa lite folk mitt i bedrövelsen .Var till uppsala med mamma i torsdags och jag höll på att bli galen .Mamma skulle ta prov på tumören och fick lägga sig på en brits och där fick vi vänta i 1,5 timme innan läkaren kom .Sedan kom vi på avd och jag tänkte ut och gå då min rygg hade sagt upp sig efter 38 mil i en minibuss med säten som knappt gick att sitta i men sköterskan sa att läkaren kommer strax och att jag skulle stanna men strax var 4,5 timme .Tur jag hade med mig morfinet som jag inte tagit en tablett av på 5 månader men nu behövdes det .Hoppas jag slipper använda det igen !Nu blir det att dega här och ta en öl som jag hoppas får dricka ur själv !
 
Hemma igen efter min pokemonjakt. Funderar hur mycket till jag ska klippa ut till sy-lanet imorgon... Har 8 plagg utklippta, 1 längre linne till mamma, 1 klänning åt lillasyster, resten är klänningar åt mig :p
 
Det är tur jag har så fina vänner, annars vill jag reklamera hela jäkla dagen! :arghh:
John Blund kom hit och gör mig sällskap! :sneaky:
 
Funderade på om jag skulle göra nåt mer ikväll och konstaterade,,,,,,nää inte ett skit. Imorgon tar jag ledigt några timmar och åker till en kompis i E-tuna och firar lite, containern står nämligen nästan på plats (foton kommer imorgon eller på Måndag i byggtråden) och hade det inte blivit kolsvart så hade jag dragit den sista decimetern och tagit ner den av stapelbädd och räls och ställt den på plintarna. Det är med andra ord sista rycket nu. :banana:

Ta ner den och rangera sista biten i mörker med strålkastare kändes sådär, den väger iallafall c:a 10 ton och jag vill inte ha den av stapeln med dunder och brak för det momentet är tillräckligt farligt i dagsljus, svänger den så kan den lätt klippa av kroppsdelar så jag måste ha full koll, det är därför jag inte vill ha hjälp av nån för mina beräkningar innehåller så många parametrar så är man ovan kan man få skiten över sig. :up:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
11 12 13
Svar
253
· Visningar
5 905
Senast: farin
·
Kropp & Själ Startar upp en ny Hudvårdstråd. :)
3 4 5
Svar
93
· Visningar
5 021
Senast: Modest
·
Tjatter Tänkte att eftersom mitt pyssel inte alltid passar så bra i sytråden så tänkte jag att jag startar en tråd för allt möjligt pyssel ☺️...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
2 452
Senast: Avalbane
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
110 977
Senast: Marita73
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp