Vad Görs? Del CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Precis tagit mig upp ur sängen, somnade typ vid fem inatt/imorse.
Försöker nu hitta någon kompis som vill luncha med mig, jag vill ha ramen!
 
Var är minusgraderna?! Eller åtminstone den mer torra sköna luften?! 100 % luftfuktighet säger min väderapp i mobilen. Hatar detta äckliga fuktiga mildväder! Bläää! Så nu har jag gnällt färdigt.

Undrar samma! Vill ha tillbaka de där minusgraderna vi hade förra veckan och snön som kom då och under helgen. Nu är det bara blött och grått och för min smak för varmt :wtf:
 
Känner mig seg idag! Svårt att komma igång ordentligt med jobb. Får försöka få något mer vettigt gjort innan jag tar en lunchpromenad med hunden.
 
Har ett ramen-hak utanför dörren. Går inte gå förbi på trottoaren efter 11, så mkt folk köar utanför. Sjukt många japanska turister vallfärdar också. Vilket kanske bör ses som ett gott tecken.. men kaoset. Man måste liksom hoppa ut i gatan på liv och död för att ta sig förbi.
Som den värmländskabyn jag är uppväxt i, vid påsk va det ingen idé att ens försöka ta sig in på systembolaget. Va flera timmars kö utanför pga alla norskar :laugh:
 
Har ett ramen-hak utanför dörren. Går inte gå förbi på trottoaren efter 11, så mkt folk köar utanför. Sjukt många japanska turister vallfärdar också. Vilket kanske bör ses som ett gott tecken.. men kaoset. Man måste liksom hoppa ut i gatan på liv och död för att ta sig förbi.
Sjukt avundsjuk på det!
Jag har inga bra matställen alls utanför mig. Har många, men inga bra. Utan måste ta mig till stan då.
 
Som den värmländskabyn jag är uppväxt i, vid påsk va det ingen idé att ens försöka ta sig in på systembolaget. Va flera timmars kö utanför pga alla norskar :laugh:

Nu blir jag nyfiken på vart du är uppväxt! Bor själv rätt nära en by som blir invaderad av norskar ofta och speciellt vid påsk 😅
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag har snöat in på lakrits-te och dricker Pukkas Liqurice-Cinnamon. Det är gott men jag skulle vilja hitta ett mer mer lakrissmak. Nån...
Svar
11
· Visningar
506
Senast: Kratus
·
Mat Nu känner jag att det får vara slut med chips och godis i princip varje kväll 🙈 Vi äter middag runt 17-18, när dottern somnat och man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 288
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
729
Senast: Halcyon
·
Kultur Jag och min partner funderar på vad vi vill göra på semestern i sommar, sannolikt kring v. 30. Typ en weekend. Han har aldrig varit...
Svar
18
· Visningar
541
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp