Vad Görs? Del CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Har bott i Skåne sen 15 år tillbaka, kan inte påstå att jag längtar tillbaka.. Om du gick på Kyrkerud så vet du säkert vilka Malou och Marie är?
Dessutom en rolig sak, det som kallas för kostallet (om jag minns rätt) har det funnits ett kostall på 80-talet där min mamma hade mjölkkor :D
Ingen aning vilka det är. Jag gick keramik och hängde bara i den verkstaden hela tiden. 🙂
Längtar inte tillbaka, eller ja, stallet saknar jag. Men inte inskränkningen i byn.
 
Ingen aning vilka det är. Jag gick keramik och hängde bara i den verkstaden hela tiden. 🙂
Längtar inte tillbaka, eller ja, stallet saknar jag. Men inte inskränkningen i byn.
Ah dom sysslade mer med målning iofs.
Hahaha nej verkligen inte, va där förra året och häpnades över att folk i min ålder fortfarande va exakt samma människor som när jag flyttade. Alltså jag va 14 och idag 30... Man borde ju förändras lite med den tiden, men nej de gillar fortf att supa skallen av sig varje helg, jaga och syssla med bilar.. :cautious: Kan säga att jag idag är glad att mina päron drog mig därifrån :laugh:
 
Köpte en bil tidigt i höstas. Köpte med en dyr försäkring, 3 500 för ett år. Sambon var skeptisk.
Efter bara någon dag inser vi att tvåans växel gärna hoppar ur.
In på bilfirma, växellådan måste totalrenoveras. Hämtade bilen idag. Priset blev 33 500 + moms!!! Tack vara min dyra försäkring så betalade jag 0kr.

Helnöjd :D :D :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag har snöat in på lakrits-te och dricker Pukkas Liqurice-Cinnamon. Det är gott men jag skulle vilja hitta ett mer mer lakrissmak. Nån...
Svar
11
· Visningar
518
Senast: Kratus
·
Mat Nu känner jag att det får vara slut med chips och godis i princip varje kväll 🙈 Vi äter middag runt 17-18, när dottern somnat och man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 382
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
743
Senast: Halcyon
·
Kultur Jag och min partner funderar på vad vi vill göra på semestern i sommar, sannolikt kring v. 30. Typ en weekend. Han har aldrig varit...
Svar
18
· Visningar
558
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp