Vad Görs? Del CVIII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Försöker hitta på något vettigt att göra... Men hjärnan är mos och kroppen ännu mosigare efter långpasset i går. Tror jag ska ta en diskret promenad runt på jobbet och kanske på så sätt få igång hjärnan så jag kan komma igång lite. Har några småsaker att göra ändå.
 
Sov gott inatt! Gick upp vid 6, när sambon åkte till jobbet, för att elda vidare och hämta lite mer ved. Plockat upp lite. Varit en sväng till stallet och fixat boxen och pussat lite på pållan. Nu har jag precis lagat middag och ska duscha vartefter. Jobbar vid 12, fullkomligt avskyr den tiden...
 
Tre timmar kvar av arbetshelgen. Otroligt trött när jag vaknade, brukar inte vara så trött faktiskt. Men märks att jag jobbat mycket lördag och söndag. Zzzz.... funderar på om jag ska cykla till stallet först och lunchfodra eller hem och släppa ut hundarna först, sen lunchfodra.
 
Funderar på att åka iväg och köpa en kalender som jag spanat in på Office Depot.
Har inte ätit frukost än :( vore nog bra att göra det först.
 
Min polare idag.
Få i mig gluten är skitdumt så jag är hemma idag...
20191118_105242.jpg
 
Svälter! Får bli matlåda nu. Sen på lunchrasten ska jag rida! Inte ridit på tre veckor då båda hästarna vilat. Den ena har haft två månaders vila nu så han ska sättas igång idag. Den andra vilar ett par veckor till :)
 
Tar en kaffepaus från studierna. Det känns uppskattat efter denna aktiva förmiddag.
Startade torktumlaren innan jag väckte 2 mindre barn för att förbereda dem inför skola/förskola. Direkt efter att de var lämnade på varsitt håll så åkte jag och köpte mer viktskivor, blev sen en pluggstund på däckfirman medan de bytte mina däck. Hem för tidig lunch till dagens föreläsning och alldeles strax ska jag ge mig i kast med en diskussion. Vid 17 har minste sonen avslutning på minisim så tempot fortsätter hela dagen
 
Ok, det var det mest meningslösa besök jag gjort tror jag. Fick ligga under en slags lampa i sammanlagt 30 minuter, sen åkte jag igen.
Ska tillbaka på fredag. Hoppas det händer lite mer då. Tur att det var gratis..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Jag har snöat in på lakrits-te och dricker Pukkas Liqurice-Cinnamon. Det är gott men jag skulle vilja hitta ett mer mer lakrissmak. Nån...
Svar
11
· Visningar
503
Senast: Kratus
·
Mat Nu känner jag att det får vara slut med chips och godis i princip varje kväll 🙈 Vi äter middag runt 17-18, när dottern somnat och man...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
3 257
Senast: Cattis_E
·
Relationer Jag behöver också tips på present, då svårt komma på nånting 😅 Är till min mamma som fyller år snart. Godis går alltid hem, men...
Svar
10
· Visningar
722
Senast: Halcyon
·
Kultur Jag och min partner funderar på vad vi vill göra på semestern i sommar, sannolikt kring v. 30. Typ en weekend. Han har aldrig varit...
Svar
18
· Visningar
524
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp