Vad gör du nu då? Del LXXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Siameser :meh:
Katten jamar skenar runt,stökar till mattan i hallen
Sen försvinner hon spårlöst tills jag rättat till mattan, sen upprepas samma visa igen.
Och nu vägrar hon äta nåt annat än mush
Som jag har i frysen.. dvs matte måste tina den först innan katten kan äta.
Suck
IMG_20180422_112934.jpg
 
Jag gillar det inte heller .Har RV 4 meter från sovrumsfönstret så det är ett jäkla liv
Åh fy. 4 meter låter vidrigt. Jag har 300 meter fågelvägen och det är delvis skog mellan. Innan jag flyttade hit trodde jag faktiskt inte att det skulle höras så mycket från vägen.
 
Känslan förtvivlan är då rakt ingen höjdare. Kurator i morrn, så då ska det väl gråtas lite till. Jag avskyr verkligen separationer!
 
Jag har beställt solglasögon och dom levereras med UPS. Det krånglar alltid när dom ska leverera till mig! Så nu har jag redan lite ångest.
 
Jag gillar det inte heller .Har RV 4 meter från sovrumsfönstret så det är ett jäkla liv
Usch då
Jag bor vid en grusväg det är bara tidningsbilen som hittar hit och det är en liten tyst bil som jag nog vant mig vid :) Nån timmerbil om året kan också dyka upp det är spännande och se om de klarar taket på ladans gavel ;) men ingen har kört på det än i alla fall. Och så några bilar vid älgjakten that's it :up:
Jag tycker om att komma hem :love:
 
Känslan förtvivlan är då rakt ingen höjdare. Kurator i morrn, så då ska det väl gråtas lite till. Jag avskyr verkligen separationer!
Håller med. Det kan vara riktigt vidrigt. När jag separerade för några år sedan grinade jag i ett kör. Jag kunde vakna mitt i natten och tjuta en timme.

Sen tog semestern slut och det var bara att bita ihop och sen se till att lösa det praktiska med flytten.
 
Åh fy. 4 meter låter vidrigt. Jag har 300 meter fågelvägen och det är delvis skog mellan. Innan jag flyttade hit trodde jag faktiskt inte att det skulle höras så mycket från vägen.
Att ta en tupplur på dagen då turisttrafiken är i gång är inte ens att tänka på med mindre än man har öronproppar
 
Persontågen låter ju inte så mycket. Godstågen däremot...

Men det går väl inte tåg oftare än 1-2 gånger i halvtimmen?
Lite olika, godståg går ett par st minst varje timme, persontågen ett i halvtimmen dagtid plus att det går reparationståg nu också
Men bilarna som spelar musik går dygnet runt
Plus en granne tvärs över gatan som festar dygnet runt.
Det har varit lugnt ett par dagar sen jag sa till hans hv att det inte är hållbart,
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Vi fortsätter att dela med oss om vad vi lagar, äter, inspireras av och funderar på i matväg! I mitt kök serverades idag pasta med...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
7 519
Senast: em76
·
Tjatter Finns det några kedjor där personalen kan göra 20tals make up? Typ Kicks, Lyxx etc? Ev att det blir något sådant partaj framöver och jag...
Svar
0
· Visningar
180
Senast: Rie
·
Svar
1 284
· Visningar
131 367
Senast: pepp
·
IT & mobiler Finns det någonstans i datorn där man kan ändra så att vid radbyte de små bokstäverna fortsätter automatiskt? Inte ändrar till stor...
Svar
6
· Visningar
293
Senast: Rie
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp