Vad gör ni? 3

Status
Stängd för vidare inlägg.
På jobbet igen. Börjar inte förrän fem imorgon bitti men har elva mil hit så jag sover några timmar på soffan jag.
Hästarna sov ju inne i natt och nu är de helt galna ute i hagen, rusar runt som galningar hela tiden :)

Tänk så olika man kan vara :D jag ska på trettioårsfest på lördag och väljer egen bil så att jag kan åka hem när jag vill, tycker inte om att träffa för mycket folk :p

Jag är nog rätt egotrippat lagd :o
Hoppas att du får det trevligt på 30-årsfesten iaf! Jag träffade faktiskt dotterns pappa på en 30-årsfest, hans egen. Sen träffades vi gånger nummer två på en av hans kompisars 30-årsfester. Och tredje gången på en tredje 30-årsfest. Allting på tre veckor. (Vi hade träffats på jobbet redan innan men inte med sådana tankar. Egentligen inte under 30-årsfesterna heller. Äh, det är en väldigt lång historia så jag får nog sluta nu :p

Jag är nog rätt egotrippat lagd :o
Hoppas att du får det trevligt på 30-årsfesten iaf! Jag träffade faktiskt dotterns pappa på en 30-årsfest, hans egen. Sen träffades vi gånger nummer två på en av hans kompisars 30-årsfester. Och tredje gången på en tredje 30-årsfest. Allting på tre veckor. (Vi hade träffats på jobbet redan innan men inte med sådana tankar. Egentligen inte under 30-årsfesterna heller. Äh, det är en väldigt lång historia så jag får nog sluta nu :p
Jag kommer typ vara enda singeln, förutom de två jubilarer som delar på festen och ingen av dem är aktuell. Jag tror det blir trevligt men inte långrandigt för min del, känner inte många andra gäster = ångestframkallande. Men jag utmanar mig och åker dit iaf! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler Som en fortsättning på den här tråden om att marksänd TV inte längre finns för betalkanaler... 2
Svar
25
· Visningar
784
Senast: MJLee
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 839
Senast: Inte_Ung
·
IT & mobiler Jag ska flytta och måste då ha mobilt bredband. Men, frågan är - hur mycket är normalt att man gör av med på en person? En hel del... 2
Svar
24
· Visningar
995
Tjatter Jag är kanske inte helt seriös med den här tråden (eller med rubriken), så man behöver inte bli galen på mig om man inte vill. Men jag... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
3 320
Senast: Tantan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Lunginflammation
  • Sytråden del 4
  • Husvagnsrenovering

Hund, Katt, Andra Djur