Men jag hoppas att ni har samboavtal/testamente/livförsäkring med varandra som förmånstagare?Hmm. Insåg precis att sambon och jag varit förlovade i 18 år idag. Längre än så har vi inte kommit.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men jag hoppas att ni har samboavtal/testamente/livförsäkring med varandra som förmånstagare?Hmm. Insåg precis att sambon och jag varit förlovade i 18 år idag. Längre än så har vi inte kommit.![]()
Japp.Men jag hoppas att ni har samboavtal/testamente/livförsäkring med varandra som förmånstagare?![]()
Bra! Jag kampanjar lite för sånt efter vad som hände mig.Japp.
Jo, jag förstår det.Bra! Jag kampanjar lite för sånt efter vad som hände mig.
Så länge man har det juridiska ordnat så är det ju inget måste. Ett giftemål är ju rent krasst mest bara en juridisk förbindelse.Jo, jag förstår det.Tanken har väl hela tiden varit att vi ska gifta oss, vi har bara inte kommit till skott med det.
Visst är det så. Vi får se vart vi landar i framtiden.Så länge man har det juridiska ordnat så är det ju inget måste. Ett giftemål är ju rent krasst mest bara en juridisk förbindelse.
Jag är sån som hatar att stå i centrum, det är nog därför jag kan verka lite anti mot bröllopVisst är det så. Vi får se vart vi landar i framtiden.
Jag tror det kan vara kul. En enda dag.Jag är sån som hatar att stå i centrum, det är nog därför jag kan verka lite anti mot bröllop![]()
Jag är sån som hatar att stå i centrum, det är nog därför jag kan verka lite anti mot bröllop![]()
Tänk så olika man kan varaOch jag hade kunnat gifta mig många gånger enbart för att få stå i centrumNu lär jag inte gifta mig en enda gång och det känns ju lite nesligt
![]()
Tänk så olika man kan varajag ska på trettioårsfest på lördag och väljer egen bil så att jag kan åka hem när jag vill, tycker inte om att träffa för mycket folk
![]()
Jag kommer typ vara enda singeln, förutom de två jubilarer som delar på festen och ingen av dem är aktuell. Jag tror det blir trevligt men inte långrandigt för min del, känner inte många andra gäster = ångestframkallande. Men jag utmanar mig och åker dit iaf!Jag är nog rätt egotrippat lagd
Hoppas att du får det trevligt på 30-årsfesten iaf! Jag träffade faktiskt dotterns pappa på en 30-årsfest, hans egen. Sen träffades vi gånger nummer två på en av hans kompisars 30-årsfester. Och tredje gången på en tredje 30-årsfest. Allting på tre veckor. (Vi hade träffats på jobbet redan innan men inte med sådana tankar. Egentligen inte under 30-årsfesterna heller. Äh, det är en väldigt lång historia så jag får nog sluta nu![]()
Trött!
Försöker komma upp ur sängen.