Vad gör ni? Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag hatar mitt mobila bredband. Och Telia. Det talar om att mitt internet är slut. Jag ska alltså gjort av med 20 jävla GB på 15 jävla dagar! :devil::banghead::confused::rage: och dessutom kan jag inte in och kolla på mina sidor på Telia, och dessutom såg jag på Telias hemsida att dom ökat surfen. Du får nu 40 gb för 299 kr, JAG BETALAR FÖR FAN 299 KR FÖR 20 JÄVLA KASSA GB! ja jag är arg. :rage:

Jag hatar mitt mobila bredband. Och Telia. Det talar om att mitt internet är slut. Jag ska alltså gjort av med 20 jävla GB på 15 jävla dagar! :devil::banghead::confused::rage: och dessutom kan jag inte in och kolla på mina sidor på Telia, och dessutom såg jag på Telias hemsida att dom ökat surfen. Du får nu 40 gb för 299 kr, JAG BETALAR FÖR FAN 299 KR FÖR 20 JÄVLA KASSA GB! ja jag är arg. :rage:
Då borde du väl bli uppgraderad?!

Loggar in på Telia via mobilen. Då kan jag minsann inte uppgradera till 40 gb utan till 30 gb för 349 kr typ :devil::rage:

Då borde du väl bli uppgraderad?!
Ja man tycker det. Dom ska fan få höra imorgon. Ska in och läsa lusen av dom! Gick in via mobilen nu på Telia och kan inte uppgradera till 40 gb utan till 30, för dyrare pengar än 40! :eek::confused::rage: för fan vart kund där sen jag fick mitt första abonnemang när jag var 14!

Eh, neh :meh: Skottsunda är överreklamerat :cautious:

Fast den vintern hade jag en sjal lindad typ a la muslim runt huvudet (jag hatade mössor just då, det var en fas) och det tog mig jättelång tid att inse varför de från Mellanöstern tittade konstigt på mig :rofl:
Jag har jobbat på soc där. det var skittrevligt! :D
När jag slutade fick jag en avskedsblomma med texten
"Tack ska du ha, det gjorde du bra"
:rofl:

Jag har ridabstinens och är ruskigt nära att maila ridskolan och fråga om det finns någon chans att rida lite extra nästa vecka. Jag har verkligen inte ekonomi till det egentligen men det är ju två hela veckor kvar till nästa ordinarie lektion och jag vill rida nuuuu :arghh:

Har bäddat rent, plockat fram vintertäcket, så nu kommer jag ha mysa strå 5 och ett kombitäcke 1+3 som sitter ihop från ikea.. borde inte frysa inatt! Ska in och duscha sen sova. Tenta imorgon ju. Skulle läsa lärarens power points nu ikväll tänkte jag, men icke, har ju inget internet... :rage: jaja får väl göra omtenta i värsta fall.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 412
Senast: Edla
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel... 2 3
Svar
58
· Visningar
14 175
Senast: LovingLife
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 200
Senast: kma
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära... 2
Svar
24
· Visningar
8 770
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka