Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Klädaffärer, djuraffär, Ica, Willys, restauranger, och så bibblan och badet såklart![]()
Ja, här på Ica började de i skiftet september/oktober... Men jag håller mig. Ingen must före december, är planen (som inte kommer hålla eftersom jag ska på julbord i novemberÅh! Julmust!
Undrar om man kan köpa det på Ica nu..
Har ju inte druckit sen i påskas....
Den blir tyvärr inte bättreSnart kommer jag slänga datorn i väggen. Det är galet störigt att touchpaden reagerar så segt.
Då,är det daga att hälsa på!Jag är gammal...insåg just att det är typ 20 år sedan jag flyttade till Uppsala.
Den blir tyvärr inte bättrejag har testat...
![]()
Det förstår jag!Jag tror tyvärr att du har rätt. Men jag blir så förbannad!![]()
Det förstår jag!
Då borde du väl bli uppgraderad?!Jag hatar mitt mobila bredband. Och Telia. Det talar om att mitt internet är slut. Jag ska alltså gjort av med 20 jävla GB på 15 jävla dagar!och dessutom kan jag inte in och kolla på mina sidor på Telia, och dessutom såg jag på Telias hemsida att dom ökat surfen. Du får nu 40 gb för 299 kr, JAG BETALAR FÖR FAN 299 KR FÖR 20 JÄVLA KASSA GB! ja jag är arg.
![]()
Ja man tycker det. Dom ska fan få höra imorgon. Ska in och läsa lusen av dom! Gick in via mobilen nu på Telia och kan inte uppgradera till 40 gb utan till 30, för dyrare pengar än 40!Då borde du väl bli uppgraderad?!
Jag har jobbat på soc där. det var skittrevligt!Eh, nehSkottsunda är överreklamerat
Fast den vintern hade jag en sjal lindad typ a la muslim runt huvudet (jag hatade mössor just då, det var en fas) och det tog mig jättelång tid att inse varför de från Mellanöstern tittade konstigt på mig![]()
Det var totalt oväntat..