Fast, jag hade hört samma sak så jag var lite grining när maken kom hem med en vattensköldpadda för tre år sedan. Jag har än idag inte sett hans bajs![]()
Jag fick en plötslig lust att skriva en barnbok. "Dentaku, prallan och bajsmysteriet".
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast, jag hade hört samma sak så jag var lite grining när maken kom hem med en vattensköldpadda för tre år sedan. Jag har än idag inte sett hans bajs![]()
Ja på "vanliga" killar gillar inte jag heller för mycket muskler, men han och Vin Diesel alltså dom är snygga trots massa muskler![]()
GB?Konsumerar fulkultur och fulgodis.
Avslöjad!
Hm 2 glas vin var det för lite? Ligger i sängen och har huvudvärktar nog och sover
![]()
Röstar för Big Hero som nästa! Han är så gulligHmm vilken film ska jag börja med? Big Hero 6 (Animerat), Into the Woods eller Every secret thing?
I morse åkte snickarna och gästhuset är "mitt" igen. Lite skönt att vara ensam på tomten inte behöva tänka på att vara klädd när jag passerar ett fönster
Det gick nog fort är de packade. Jag saknar ett örngott men har fått ett drapålakan. Två muggar har gått i kras men jag har å andra sidan fått ett kilo socker, två paket salt, några rödlökar, vitlökar och en massa kryddor i skåpet.
Det här med att jag gillar att ha full kontroll över mina hus är nog en följd av att jag var ensambarn?
Ännu ett korn av ovärdelig kunskapEfter noga konsultation kan jag meddela att grodor bajsar en gång om dagen, klutarna är tämligen små och torde vara rätt värdelösa för en hund att leta rätt på.
Ibland fastnar bajset och grodan får använda ett bakben för att skrapa av det![]()
Dom där får jag kolla upp. Kollar också walking dead. Sett fear the walking dead?Kollat flera avsnittt av z nation nu när izombie och the walking dead bara kommer ut med ett avsnitt i veckan.