Är det verkligen helt okej med arbetsreglerna?
![]()
Det är annan personal, inte intagna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det verkligen helt okej med arbetsreglerna?
![]()
Enligt min erfarenhet av dvärgpinnar har du en helvetesmånad framför dig... de lugnar inte ner sig
![]()
Ja jobbet verkar vara grejen, enda karln jag träffar för tillfället (ja ibland blir det fler olika, variation förnöjer) hittade jag på jobbet för nästan två år sen. Tyvärr är han upptagen, men vi har så jäääävla gött sex så ärligt talat bryr jag mig inte, hans problem. Dock blir det sällan nu när jag är tjänstledig
Vi kunde vara fräcka och ses på jobbet ibland med
![]()
Bor ju i en tvåa vettu...![]()
Och jag kan INTE hitta män på jobbet. Alla över 25 är i fasta förhållanden. De som är singlar är ju jätteunga!![]()
Ah ja då är det lite kämpigtDen här killen idag är upptagen. Det har flera andra också varit
Och svårt att träffas på jobbet för oss. Kameraövervakat överallt![]()
Jag jobbar i en brasch där det typ inte finns några heterosexuella män öht... Jag verkar inte heller ha så mkt dragningskraft, män gillar inte mig helt enkelt. Antingen tycker de att jag är konstig (vilket jag öhm är) eller så för ful eller så är de rädda för mig av ngn anledning. Så jag måste plocka dom på barer när de är lite lätt berusade och inte vid sina sinnes fulla bruk...
Ah ja då är det lite kämpigtVi har smitit in på toaletter och även ett fläktrum
Tur det var jag som städade toaletterna så jag visste det var rent å fräscht
![]()
Alltså, de snygga som också är upptagna jobbar i stan på byggena. Ute hos oss är det bara fyra st 50+are, en lastbilschaffis född 90 och bilmekanikern född 89. Båda är lite väl omogna för min smak. Och konstant skitiga!Lite för litet förstås
Jag ser inget av de två sakerna som ett problem![]()
Äsch bilmekaniker har sin charm, skitiga eller ejAlltså, de snygga som också är upptagna jobbar i stan på byggena. Ute hos oss är det bara fyra st 50+are, en lastbilschaffis född 90 och bilmekanikern född 89. Båda är lite väl omogna för min smak. Och konstant skitiga!![]()
Fortfarande 8 år yngre än mig...Äsch bilmekaniker har sin charm, skitiga eller ejOch vi 89or är faktiskt snart 27 så vi är inte så unga längre
![]()
Alltså, de snygga som också är upptagna jobbar i stan på byggena. Ute hos oss är det bara fyra st 50+are, en lastbilschaffis född 90 och bilmekanikern född 89. Båda är lite väl omogna för min smak. Och konstant skitiga!![]()
Hehe, omklädningsrummet på jobbet är inte helt klart så det är fönster ut mot rummenDe kan väl duscha. Eller ni kan duscha tillsammans![]()
Hehe, omklädningsrummet på jobbet är inte helt klart så det är fönster ut mot rummenäven mitt rum har fönsterväggar
![]()
8 år är alldeles lagom åldersskillnad! Jag träffar bara karlar som är äldre så då kan du träffa karlar som är yngreFortfarande 8 år yngre än mig...![]()
Fan, jävla er som får ligga! Själv har jag ett jävligt effektivt preventivmedel bredvid mig i sängenoch mamma är världens mest nyfikna så att be henne barnvakta för att jag ska "dejta" finns inte på kartan öht.
Hm, män är konstigaJag jobbar i en brasch där det typ inte finns några heterosexuella män öht... Jag verkar inte heller ha så mkt dragningskraft, män gillar inte mig helt enkelt. Antingen tycker de att jag är konstig (vilket jag öhm är) eller så för ful eller så är de rädda för mig av ngn anledning. Så jag måste plocka dom på barer när de är lite lätt berusade och inte vid sina sinnes fulla bruk...