Vad gör ni? Del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
:crazy: Enligt min erfarenhet av dvärgpinnar har du en helvetesmånad framför dig... de lugnar inte ner sig :nailbiting:

Haha får hoppas månaden går fort då!! Lite extra inkomst är ju inte fel haha. men jag kan ringa om det inte funkar så fixar de annat alternativ. Men dottern var hemma och busade lite med honom så nu ligger han och sover faktisk

Ja jobbet verkar vara grejen, enda karln jag träffar för tillfället (ja ibland blir det fler olika, variation förnöjer :p) hittade jag på jobbet för nästan två år sen. Tyvärr är han upptagen, men vi har så jäääävla gött sex så ärligt talat bryr jag mig inte, hans problem. Dock blir det sällan nu när jag är tjänstledig :down: Vi kunde vara fräcka och ses på jobbet ibland med :angel:

Den här killen idag är upptagen. Det har flera andra också varit :angel:

Och svårt att träffas på jobbet för oss. Kameraövervakat överallt :p

Jag jobbar i en brasch där det typ inte finns några heterosexuella män öht... Jag verkar inte heller ha så mkt dragningskraft, män gillar inte mig helt enkelt. Antingen tycker de att jag är konstig (vilket jag öhm är :rofl: ) eller så för ful eller så är de rädda för mig av ngn anledning. Så jag måste plocka dom på barer när de är lite lätt berusade och inte vid sina sinnes fulla bruk...

De som gillar mig brukar vara upptagna. Det är uppenbarligen min grej :cautious:

Alltså, de snygga som också är upptagna jobbar i stan på byggena. Ute hos oss är det bara fyra st 50+are, en lastbilschaffis född 90 och bilmekanikern född 89. Båda är lite väl omogna för min smak. Och konstant skitiga! :D
Äsch bilmekaniker har sin charm, skitiga eller ej :p Och vi 89or är faktiskt snart 27 så vi är inte så unga längre :down:

Ska sova. Var en sväng på jobbet för första gången på två månader och fick världens varmaste mottagande av kollegorna :love:.
Var där totalt nästan tre timmar och fick schemat fixat för att sakta börja återgå till arbetet nästa vecka.
Hade hjärtklappning och ångest när jag kom dit men det blev bättre för var minut.
Dock var jag helt slut när jag kom hem så jag sov flera timmar.

Krupit ner i sängen och ska sova. Blev klar med de 5 underläggen lagom till kl elva vilket var min "dags att sova" tid. :up:

Jag jobbar i en brasch där det typ inte finns några heterosexuella män öht... Jag verkar inte heller ha så mkt dragningskraft, män gillar inte mig helt enkelt. Antingen tycker de att jag är konstig (vilket jag öhm är :rofl: ) eller så för ful eller så är de rädda för mig av ngn anledning. Så jag måste plocka dom på barer när de är lite lätt berusade och inte vid sina sinnes fulla bruk...
Hm, män är konstiga :cautious: Men i Frankrike då? Fransmännen skulle jag gissa vara tokiga i dig :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 317
Senast: Edla
·
Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel... 2 3
Svar
58
· Visningar
14 127
Senast: LovingLife
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Efter allt trassel med boende vid flytten till min nya stad så trodde jag att jag hade köpt mig ett hus som jag skulle kunna trivas i...
Svar
4
· Visningar
2 187
Senast: kma
·
Hundträning Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära... 2
Svar
24
· Visningar
8 740
Senast: Migo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka