Vad gör ni? Del 8!

Status
Stängd för vidare inlägg.
@RedHyuuga jag ska läsa igenom ditt långa inlägg du la in här när min känsla av att vela krama, skydda och omhulda dig med kärlek lägger sig. Jag gårter bara och blir involverad i allt om jag inte håller mig på lite avstånd :heart

Stor kram
Jag ska fundera lite och så ska jag svara dig med lite tankar,
:) :heart
Jag ska också gå och lägga mig nu, ska krama kudden och hoppas jag får sova lite bättre i natt.

Kanske bäst att tillägga att mina inlägg kan vara röriga, då jag skriver direkt från tanken oftast och ibland glömmer jag skriva ut allt jag tänkte på och tror att jag skrev allt, kanske även det kan bero på lite missförstånd. Har dock försökt bättra mig på den fronten och läsa igenom mina inlägg innan jag postar osv, men det slinker säkert emellan någångång.

Kanske bäst att tillägga att mina inlägg kan vara röriga, då jag skriver direkt från tanken oftast och ibland glömmer jag skriva ut allt jag tänkte på och tror att jag skrev allt, kanske även det kan bero på lite missförstånd. Har dock försökt bättra mig på den fronten och läsa igenom mina inlägg innan jag postar osv, men det slinker säkert emellan någångång.

Jag gör likadant, dom blir röriga även om jag läser igenom dom!

Jag har annars inte fastnat sålt för CHL. Det räcker med shl, hockeyallsvenskan, tre kronor etc
jag följer ju mest bara skellefteå och så tre kronor men de känns ju inte som CHL tas lika seriöst, ska väl inte klaga på andra för jag bor själv 15 minuters promenad från Ske kraft arena = borde kunnat se på plats men det såg ut att vara i stort sett tomt på läktarna.

Dagens nära döden-upplevelse: När man kliver in i duschen och börjar duscha och plötsligt till sin fasa ser ett stort vidrigt monster till spindel som sitter och glor på en på draperiet. :eek: Helt klart för nära för min smak så det blev ett mycket graciöst skutt (ehm, beroende på hur man ser på vad som är graciöst :angel:) ut ur badkaret och illvrål till stackars sjuka dottern som fick komma och rädda mig.
Sen tillbringade jag resten av min supersnabba dusch med att blänga misstänksamt på avloppet i badkaret om den otäckingen skulle dyka upp igen på nåt vis.

Kom på att jag lär behöva skaffa en ny handväska till resan, typ stor nog för iPad och mobil så jag får med mig det på kvällarna. Förra semestern hade vi ju vagn till ungkotten = inbyggd väska :D men det skippar vi nu så något som är smidigare än min strandväska lär införskaffas. Var shoppar man sånt till inte svindyrt pris?

Dagens nära döden-upplevelse: När man kliver in i duschen och börjar duscha och plötsligt till sin fasa ser ett stort vidrigt monster till spindel som sitter och glor på en på draperiet. :eek: Helt klart för nära för min smak så det blev ett mycket graciöst skutt (ehm, beroende på hur man ser på vad som är graciöst :angel:) ut ur badkaret och illvrål till stackars sjuka dottern som fick komma och rädda mig.
Sen tillbringade jag resten av min supersnabba dusch med att blänga misstänksamt på avloppet i badkaret om den otäckingen skulle dyka upp igen på nåt vis.
Tur att nån i den där familjen är modig iaf! ;) :D :love:

Du spolade väl inte ner gulleplutten i avloppet?! :eek: :mad:

Me too... :o Pyjamas och raggsockar, vintertäcke och fleecefilt - very sexy :p
Men det är BARNETS fel :arghh: Jag sov alltid naken F.B (Före BARNET)...
Det blev fel på temperatur-regulatorn E.B, nu fryser jag alltid :down:.

Jag är lika varm som vanligt. Sover således naken med påslakan. Dottern sover även hon naken. Hon har dock täcke i sitt påslakan men i gengäld så har hon sitt ena fönster lite på glänt :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 69 70 71
Svar
1 407
· Visningar
50 691
Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 352
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
679
Senast: corzette
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 621