Vad gör ni? Del 8!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Följer liverapporteringen om skottdåden och sprängningarna i Paris. :(
Hade tänkt gå och lägga mig men det kommer nog dröja nu.

Vaken på övertid, men nu får det vara nog. Hälften av bilderna på underläggen blev kassa igen :banghead: Antingen fokus långt fram, eller långt bak, helt jävla hopplöst att få fokus på hela underlägget :meh: men, fått ut två av typ 30 på hemsidan iaf. Får försöka peta ut resten imorgon.

Borde gå o lägga mig men har ingen lust.

Blev nyss klar med en inlämning som skulle in i kursen jag läser. Får se hur den bedöms. Haft en mysig kväll hemma men ser fram emot sangria imorn med bukefolk! :)

Jag har en god vän som bor i Paris men det är nog ingen idé att försöka få tag på honom. Han är läkare och lär ha kallats in.

Vardagsbekymren blir inte mindre bara för att stora hemska saker händer och det är ett elände när frysarna pajar.

Dina hundar är iaf glada :D
Det är sant men de känns väldigt mycket mindre direkt.

Det behöver tinas lite så nu står de vid diskhon och väntar :D
Har ungefär 1,5 kg kycklingfiléer som ska tillagas idag och en hel del älgkött som måste lagas snarast men där tänkte jag att svärmor ska få hjälpa till.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 72 73 74
Svar
1 468
· Visningar
52 779
Senast: Asko
·
Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 352
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
679
Senast: corzette
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 632