Vad gör ni? Del 8!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska kolla gamla avsnitt av Bones. Har varit ett riktigt skitväder här idag. Bara krångel med allt med, men nu sängen och datorn :)

Den här kvällen går ju sådär... Efter några nätter med dålig sömn så har jag svarta påsar under ögonen, så tänkte ta mig två sömntabletter ikväll, men tji fick jag, bara en kvar :( Tog den iaf så får se om jag får sova snäppet bättre. Och sen har magen ballat ur. Vet inte om det var maten, eller pga ägglossning eller nått annat, akuta magknip så jag kallsvettas och får springa på toa :down::arghh: Nu försöka göra ett nytt ryck med plocket, men vet knappt vart jag ska börja :turd:

Är sjukt sugen på choklad. Har ingen choklad. Kan nästan bara tänka på choklad.
Har megahuvudvärks-känningar, antar att nya medicinen inte fungerar, så det suger.
Sa jag att jag ville ha choklad?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 72 73 74
Svar
1 471
· Visningar
52 988
Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 352
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
679
Senast: corzette
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 635