Verkar inte vara mer skillnad på dem än såFunderar vad skillnaden är mellan Tinker, Irish cob och gypsy cob är egentligen (mer än stamböckerna då)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkar inte vara mer skillnad på dem än såFunderar vad skillnaden är mellan Tinker, Irish cob och gypsy cob är egentligen (mer än stamböckerna då)
Precis vad jag tänkte. Att visa Syriens flagga i sin profil är nog inte riktigt rätt vägOm man inte förstår att en flagga i det läget är ett stöd för Assad så ska man nog vara försiktig med att använda den. Assad är Syriens president. Det är hans styrkor de flesta flyr från, IS har mindre områden i landet än han har.
Dricker också vin, men har svårt att hålla i vinglasetHar gjort en ny hage och har träningsvärk (?) i händerna. Att jobba med spett i stenig mark och sedan slå ner stolp tar på krafterna.
Jag är sugen på något salt och smakrikt till vinet. Tips någon?
Tack för tipset! Hann dock redan ätaOliver, gröna och gärna fyllda med ansjovis![]()
Tack för tipset! Hann dock redan ätaDet blev fetaost, rödlök och små underbara egenodlade tomater.
Är det därför tråden är så död?På väg hem från trevlig buketräff![]()
Är det därför tråden är så död?
Nej men jag har märkt att @Ninnurur är borta t.ex. Jag har koll på erHaha vet inteTror inte vi 8 personer är de som brukar hålla tråden igång
![]()
Är det därför tråden är så död?
Det har med märkts! Det är roligt vad otroligt aktiv denna tråden är, för att även om en del varit borta händer det saker hela tiden i den.Jag är inte på Buketräff men har varit upptagen med stall, mormor-/gammelmormorbesök, leverans av barn till Höör samt långpromenad med hund![]()
Det har med märkts! Det är roligt vad otroligt aktiv denna tråden är, för att även om en del varit borta händer det saker hela tiden i den.