Vad gör ni? Del 8!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Om man inte förstår att en flagga i det läget är ett stöd för Assad så ska man nog vara försiktig med att använda den. Assad är Syriens president. Det är hans styrkor de flesta flyr från, IS har mindre områden i landet än han har.
Precis vad jag tänkte. Att visa Syriens flagga i sin profil är nog inte riktigt rätt väg
Jag själv delar inte så mycket eller ändrar profilbild på fb för att visa mitt stöd.
Har stöttar flyende syrier sen kriget började. Förstod redan då vart det lutade.
Men vill man visa sitt stöd så får man göra det som man vill, att jag inte gör det så offentligt är mitt val och har sina orsaker.

Jobbskriver, äter choklad alldeles för fort, surfar för mycket i stället för att skriva på mina jobb och ska snart ut i stallet och säga godnatt.

Kollar jurassic park.. har iofs sett den så jag kan den utantill men vadårå .
mina älskade KOSS-lurar har återigen pajat, denna gång pga vovven.
Måste resa mig upp och lägga in i kaminen men det är seeeeegt :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 352
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
679
Senast: corzette
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 618
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 27 28 29
Svar
562
· Visningar
16 215

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Tillbaka