Tjoho, billig jul för mig.
Utmärkt inställning, se möjligheterna liksom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tjoho, billig jul för mig.
Fast jo, barnet är en riktigt charmig variant så trots det där är hon värd en julklapp eller tvåInte okej! Inga julklappar till barnet!
Sådetså!![]()
Fast jo, barnet är en riktigt charmig variant så trots det där är hon värd en julklapp eller två![]()
Sover gör jag alltid nakenDäremot har jag pyjamas på mig hemma
![]()
Inte så länge hon bor i mitt hus!Hon kan få en spindel i julklapp![]()
Jag klarar inte av det, känns obekvämt numera.
Tidigare gjorde jag det men jag sover i vardagsrummet och har gjort det i 1 år nu och vill inte att tonårssonen ska behöva se sin mamma naken när hon sover
Han ser min säng från hallen och köket så det är inte direkt privat...
Inte så länge hon bor i mitt hus!![]()
Ser lite ut så här just nuTittar på ett Dr Phil med en kvinna som hällde nån sorts blekmedel i ögonen eftersom hennes högsta önskan var att bli blind. Ibland undrar jag hur folk är funtade.
Jag fattar inte heller nånting av det där. Hon var bara lycklig när hon blundade eller det var helt mörkt. Men ha på dig ögonbindel eller blunda då. Tydligen var det en psykolog som varit med henne när hon hällde medlet i ögonen... Verkar vara en strålande yrkesperson den där. (Dr Phil sa dock att den hade fått licensen indragen. Som tur är!)Oj alltså hon hade kunnat få min MS istället! Då kan hon få typ allt... Synd att man inte kan skänka bort sånt!
Nä men alltså, hon kan inte må bra! Varför inte bara leva med ögonbindel?
Ser lite ut så här just nuTittar på ett Dr Phil med en kvinna som hällde nån sorts blekmedel i ögonen eftersom hennes högsta önskan var att bli blind. Ibland undrar jag hur folk är funtade.
Lika jobbigt som för min lillebrors flickvän?Ni ska bara veta hur det är att vara Frölunda fan och bo i Karlstad
Lika jobbigt som för min lillebrors flickvän?Lulefan och hela min familj hejar på Skellefteå, hon blev medtvingad på match för nån helg sen
![]()