Vad gör ni? Del 8!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sover gör jag alltid naken :D Däremot har jag pyjamas på mig hemma :love:

Jag klarar inte av det, känns obekvämt numera.

Tidigare gjorde jag det men jag sover i vardagsrummet och har gjort det i 1 år nu och vill inte att tonårssonen ska behöva se sin mamma naken när hon sover :angel:

Han ser min säng från hallen och köket så det är inte direkt privat...

Dags att ta kväller. Få se om jag orkar upp till gymmet imorgon bitti. Idag har kroppen känts jobbig, typ "mjölksyra" i armarna bara av att vispa ihop pannkakssmeten O_o:down:

Jag klarar inte av det, känns obekvämt numera.

Tidigare gjorde jag det men jag sover i vardagsrummet och har gjort det i 1 år nu och vill inte att tonårssonen ska behöva se sin mamma naken när hon sover :angel:

Han ser min säng från hallen och köket så det är inte direkt privat...

Just det skälet kan jag absolut förstå! Jag skulle dock ha svårt för förutom att jag skulle bli varm så korvar sig alltid kläderna när jag ska lägga mig bekvämt :mad:

Hehe, inte gulliga nånstans. Är med i ganska många reptilgrupper eftersom jag är intresserad av de flesta reptiler, men så fort nån lägger in bilder på sina spindlar får jag väldigt bråttom att scrolla vidare. Är livrädd för de där odjuren. :crazy:

Ser lite ut så här just nu :eek: Tittar på ett Dr Phil med en kvinna som hällde nån sorts blekmedel i ögonen eftersom hennes högsta önskan var att bli blind. Ibland undrar jag hur folk är funtade.

Ser lite ut så här just nu :eek: Tittar på ett Dr Phil med en kvinna som hällde nån sorts blekmedel i ögonen eftersom hennes högsta önskan var att bli blind. Ibland undrar jag hur folk är funtade.

Oj alltså hon hade kunnat få min MS istället! Då kan hon få typ allt... Synd att man inte kan skänka bort sånt!

Nä men alltså, hon kan inte må bra! Varför inte bara leva med ögonbindel?

Oj alltså hon hade kunnat få min MS istället! Då kan hon få typ allt... Synd att man inte kan skänka bort sånt!

Nä men alltså, hon kan inte må bra! Varför inte bara leva med ögonbindel?
Jag fattar inte heller nånting av det där. Hon var bara lycklig när hon blundade eller det var helt mörkt. Men ha på dig ögonbindel eller blunda då. Tydligen var det en psykolog som varit med henne när hon hällde medlet i ögonen... Verkar vara en strålande yrkesperson den där. (Dr Phil sa dock att den hade fått licensen indragen. Som tur är!)

What?! Alltså.. jag kan inte ens hitta ord för hur knasigt jag tycker att det där låter... Med tanke på att min mor har synproblem så har jag väldigt god inblick i hur det kan vara med sådant, hon har som "blinda punkter" lite här och där i synfältet, utan att veta var de är riktigt och bara det blir knepigt. Att då vilja bli blind är för mig helt oförståeligt...

Känner att jag äntligen(!) börjar få lite ordning på tillvaron. Tack och lov har jag flera underbara vänner som hjälper till med allt möjligt när som helst. Även som nu, när det känts som om sakerna jag ska göra utan tvekan borde gå att göra själv, då sätter de sig ner och tar reda på vad de kan göra för att underlätta liiite åt mig. Det är fantastiskt värdefullt för någon som är som mig. När det blir för mycket att hålla i huvudet så låser sig allt och ingenting blir gjort.

Ni ska bara veta hur det är att vara Frölunda fan och bo i Karlstad
Lika jobbigt som för min lillebrors flickvän? ;) Lulefan och hela min familj hejar på Skellefteå, hon blev medtvingad på match för nån helg sen :D

Nu blev det att fortsätta mitt Gossip Girl maraton! Serien hade klart kunnat vara några säsonger kortare, blir inte riktigt lika spännande längre då alla har legat med varann i typ tre omgångar!

Jag kom just in efter Hundarnas (Well ... Diva's, Miss Mandy vagrar att ga ut sa har pa kvallen. Det behovs inte alls tycker hon. Jag sover ju nastan redan:angel:) kvalls kiss runda. I kvall ar varenda "screech owl" efter vastkusten har ute pa berget. Jag borjar vanja mig vid ljudet, men de far mig fortfarande att hoppa till nar jag forst kommer ut.

Sa har later de ... De har fler ljud invavt, men det har ar det jag hor mest.:meh: Forst trodde jag att det var grann tanten som blivit tokig.:o

http://www.theowlfoundation.ca/Sounds/EASOwhinny_6823.mp3

http://www.theowlfoundation.ca/Sounds/EASOscreech_2199.mp3

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 70 71 72
Svar
1 427
· Visningar
51 291
Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 352
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
679
Senast: corzette
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 621