Vad gör ni? Del 8!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sådärja. En saffranskladdkaka färdig och den andra i ugnen. Tyvärr hade jag lite för bråttom med att lyfta ur den första ur formen = sprucken och bajsful kaka :mad: :banghead:

Jag tycker hela november är lite av en sån månad när man mår så där :down:
Helst skulle jag vilja krypa ner i sängen med en bok eller under en filt i tv-soffan med en bra film - och inte behöva komma fram förens i december när jag får börja adventspynta ;)
Jag hade gärna gått i ide tills våren...

Ska alldeles strax duscha. Tror att jag ska sova efter duschen. Imorgon väntar jobb 7-17, fixa stallet samt festligheter på kvällen. Tufft liv!

Tittar på Modus och funderar på om det är min tur att bli sjuk nu.
Ungarna hostar och har sig, mamma och mina bröder ligger däckade i förkylning

Blev paltkoma efter maten. Vet inte om mina smaklökar börjar förändras, köttfärsen smakade inte så gott idag. Alltså inte dåligt, bara inte gott... Känns som jag "vant" av mig med kött på nått sätt. Dessutom köpte jag kycklingfalukorv och typ chorizo på kalkon idag, istället för vanlig korv.

Duscha nu, sen tror jag att jag ska ta och sova. Rätt trött idag.

Dottern är fortfarande hängig, eländig och har feber. Inte alls roligt och det är absolut intelikt henne att bara vilja sova.
Jag har övertygat mig själv om att hon är döende. :crazy:
Ibland hatar jag min hjärna.

Men herreligen, är det Danny Saucedo-dagen i dag? O_o Jag såg Bindelfeldtprogrammet: Danny. Fortsatte på samma kanal, Berg & Meltzers: Danny. Fick för mig att spana in Plura nu, vem anländer precis när jag slår över? Danny. :cautious:

Så vad gör jag? Jag ser Danny, vart jag än vänder mig.

Jag är hyper. :cautious:
Alltså riktigt, rejält, jätteuppskruvad, på nivån darriga händer, klapprande tänder och huvud som känns som det är fyllt av helium och på väg upp i taket. Brukar kännas så här ibland efter ett migränanfall släppt, men jag har ju inte haft nåt anfall! :arghh:
(Eller, det är såklart inte något jag ska gnälla över. :o :laugh:)

Men jag blir så irriterad på mig själv, jag säger åt mig själv att slappna av men det går ju inte! Och det har hållit på i bortåt ett par timmar nu, jag är less. :rage:

Du, snickaren hann inte ens komma hit :p

Med andra ord så ligger det just nu en bebis vid mitt bröst här på BB :love:

Det blev en liten flicka som kom med raketfart idag på förmiddagen. Jag är glad jag tog mig in till sjukhuset :p

Men snickaren var super och fixade upp dörren själv så den biten löste sig med :up:

Grattis och varm kram:heart

• Gilla
Reactions: MM
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 80 81 82
Svar
1 625
· Visningar
57 744
Senast: tuaphua
·
Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 354
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
680
Senast: corzette
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 687