Vad gör ni? Del 8!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ska gå till brevlådan med katten och sen diska. Sätta stora barnet på att dammsuga för det tycker han är så roligt, eller inte :angel:

Har ledig dag idag :)! Sitter i soffan med en kopp kaffe och en varm filt! Tillsammans med dottern som tittar på Katten Gustaf, både hunden å katten är inne och det är grått kallt och trist ute, kan det bli mysigare ? :heart! Funderar på om jag ska slå till på B å J glass till kvällen eller vin ???? Fast borde starta lite nyttigare period nu :cautious::meh:
Vin är jättenyttigt. Innehåller ju frukt. All frukt är bra!

Katten klev just ner i datorn och ändrade textkodningen till kyrilliska :cautious: "tur" att det hänt förut så jag vet hur man ändrar tillbaka :meh:
Lillkatten här väckte mig 20 min före väckarklockan i morse med att göra sådana där "rävhopp" som rävar gör när de jagar sork under snön....PÅ MIG.
sen sprang han några vändor fram och tillbaka över mig och avslutade med att bita mig i pekfingret. Hårt. Sen gick han loss på gammeltiken så då fick iaf jag vara ifred.
Katter kan vara jäkligt dryga ibland:mad:

Lappvantar på ingång O_o

12230941_1618959855019527_126728963_n.jpg

Har varit nästintill dödssjuk i några dagar...
(gör här paus för att ni ska förstå att ni ska tycka synd om mig...)

Har sovit i min frisyr i tre dygn. Ser ut som Lilla My drabbad av en klass 3 orkan. För övrigt ser jag ut som en kvinnlig version av Onkel Fester. Målet idag är att sanera mig själv och försöka återvända till livet

Enligt säkra källor har folket på kvartershaket att jag gått hädan så jag måste nog bege mig dit ikväll för att dementera detta...

Du, snickaren hann inte ens komma hit :p

Med andra ord så ligger det just nu en bebis vid mitt bröst här på BB :love:

Det blev en liten flicka som kom med raketfart idag på förmiddagen. Jag är glad jag tog mig in till sjukhuset :p

Men snickaren var super och fixade upp dörren själv så den biten löste sig med :up:

Stort Grattis! :D

• Gilla
Reactions: MM
Idag tror jag inte att stegräknaren har hängt med, jag har gått betydligt mer än 5500 steg ju! :mad:

Jag snittade typ 30 tusen steg per dag när vi körde stegräknare på jobbet för nåt år sen. Damp asså. Nu lär jag gått 15 steg per dag. Har gått från sängen/soffan till toa och tagit hissen ner till restaurangen i huset och köpt hämtmat :rofl:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 78 79 80
Svar
1 588
· Visningar
56 968
Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 354
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
680
Senast: corzette
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 686