Vad gör ni? Del 8!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Släpade mig till systemet och inhandlade glögg (och lite övrigt :angel: ). Eller rättare sagt innan systemet köpte jag rynkcreme. 5 minuter senare gick jag till systemet (hade alltså då ej öppnat rynkcremen) och fick visa leg. Frågan är nu, ska jag returnera rynkcremen?
Returnera genast :p
Btw så behöver du den inte ändå ;)

Så trött på energitjuvar i mitt liv. :(
Men jag känner så få människor irl så känns som att jag får stå ut med det för att ha nån annan vuxen att prata med ibland.

Jag är inte så bra i sociala situationer precis och har ju lite besvärlig livssituation så ens om jag kunde småprata med folk så skulle det vara jobbigt.

Jag har precis tryckt i mig en halva Lindt Hello Choklad Cookies & cream :love::love::love::love: Som att äta en lyxigare variant av kinderchoklad :d:d:d Synd dom är så fasligt dyra bara, men passat på att köpa (två gånger den här veckan :o) när kvantum haft 2 för 30. Och, jag har köpt ostkrokar :angel:

Men, nu efter den lilla förrätten choklad, ska jag ta och göra korvstroganoff :) Bra mat att ha som matlåda till veckan :up: Den behövs det röjas och diskas här hemma :yuck:

Så trött på energitjuvar i mitt liv. :(
Men jag känner så få människor irl så känns som att jag får stå ut med det för att ha nån annan vuxen att prata med ibland.

Jag är inte så bra i sociala situationer precis och har ju lite besvärlig livssituation så ens om jag kunde småprata med folk så skulle det vara jobbigt.

Fy så trist. Jag har inte gott om personer att umgås med, förutom några energitjuvar då.. De energitjuvarna har jag gjort mig av med. Något jag insett är nämligen att ju färre sådana jag har i min närhet, desto bättre mår jag (även när jag vissa perioder varit väldigt ensam) och då, när jag mår bättre, så är det lättare att vara duktig i sociala situationer och hitta bra människor att umgås med. Såå jag röstar för att du ska strunta i att ha kontakt med energitjuvarna, faktiskt!

Ligger i sängen och agerar huvudkudde åt valpen. Hon ville sova först när hon fick ligga nära mig :love: nu funderar jag på om jag ska lämna henne och städa garaget (det behövs verkligen...) eller om jag ska fixa en kopp te och titta på idol... Tittar alltid på idol, men brukar se det med morsan och hon är borta ikväll. Vi spelar in det, för att kunna se det imorgon tillsammans, men jag har tråkigt och att städa känns inte så lockande...

Disken avklarad, väntar bara på att råriset ska bli klart. Lyckades läsa fel, så istället för 2 dl råris och 3 dl vatten blev det 3 dl råris = 6 portioner :banghead:

Pausar i min fantastiska "packa och flyttstäda"-fredagskväll. Har skrubbat halva köket och fått ner en tredjedel av prylarna i någon form av väska/kartong/kasse. Inser att jag nog måste få ett grepp om exakt hur långt förrådet av väskor/kartonger/kassar räcker innan flyttlådebutikerna stänger imorgon :crazy:

Jag har haft glamourösare fredagskvällar :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Dödstrött pga allergi och allergimedicin men vilket ljuvligt väder det var igår! Inte lika trevligt idag men uppehåll ännu så jag ska... 75 76 77
Svar
1 529
· Visningar
54 712
Senast: Scata
·
Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 352
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
679
Senast: corzette
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 653