Vad gör ni? Del 8!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på varför jag aldrig lyckas se Alexander, filmen alltså... varenda gång jag har börjat se den har jag somnat, och nu såg jag den var på tv men då har jag suttit med datorn istället och kollat på exklusiva möbler! Hittade en jättefin spegel, sen såg jag priset 41.000 men jag hann iallafall se Jared Leto skymta förbi i rutan så jag är glad ändå:angel:

Var hittar man en rik man? Får gärna vara snygg och trevlig oxå men det kanske är för höga krav?

Idag inleds operation byta väckarklocka signal på min sambos mobil. 9 gånger av 10 vaknar jag utav hans telefon och sen snozzar han bara och väcker då sonen.

Jag vet inte om jag ska byta till ringsignalen eller en som inte har någon koppling till något innan

En annan vaknade också vid 7 redan. Tur att @lizan var en trött tant igår så att det blev tidig hemgång ;) Nu har jag ätit frukost i sängen och tänkte titta på låtarna från gårdagens Så mycket bättre :up:

Förresten, var det åt höger eller vänster igår @Malin_L? :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 352
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
679
Senast: corzette
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
68 618
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 27 28 29
Svar
562
· Visningar
16 214

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hönstråden II
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Tillbaka