Vad gör ni? Del 8!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tänt i kaminen, återigen retat mig på oseriöst folk, dricker kaffe och funderar på om jag orkar laga mat.
Kan ju ha lök i nu när gullungen är hos sin pappa. Knäet värker så man blir matt. Men ny vecka och nya möjligheter snart

Förlåt att jag skrattar lite men hela situationen låter ju helt absurd! :rofl: Nog för att större delen av min släkt är galna men inte riktigt så galna (plus att ingen törs säga emot bitcharna, dvs jag och min näst yngsta kusin :devil:).
Haha, ja, jag fattar inte vad som hände! Det är liksom den delen av släkten som brukar vara sansad :cautious::laugh: Nåja, jag är redan den märkliga kusinen från landet, lika bra att köra på :D

Har anlänt i Borneo och lyckats ta mig till vandrarhemmet, min lokala collaborator har äntligen skickat mig ett e-mail, ska träffa honom antingen den 19:e eller den 20:e :banana:

Har nu varit i ett muslimskt land i flera timmar, jag har varken blivit kidnappad, bortgift, slagen, tvingad att bära slöja eller något annat liknande. Däremot har en massa människor varit trevliga när jag frågat om hjälp O_o Helt chockerande, de verkar ju vara precis som vanliga människor de här muslimerna :meh:

Jag har samma problem här, tog till och med en vanlig skål till mina nudlar igår för jag hade slut på djuptallrikar, men diska? Nä!
Jag känner igen det där allt för väl, som när besticken är slut och man hellre är lite påhittig än att diska och använder andra redskap för att uppfylla det man tänkt göra. :o

Jag är lite allt eller inget, har jag väl börjat med disken måste den vara klar innan jag ger mig.
Jo, jag har inte så stor plats att lägga disken på, så det blir lite i omgångar naturligt. Har ingen diskhanduk att torka den med så. :/

Jag känner igen det där allt för väl, som när besticken är slut och man hellre är lite påhittig än att diska och använder andra redskap för att uppfylla det man tänkt göra. :o
Först gör jag slut på vanliga besticken, sen går jag över till grillbesticken ;)

Värsta är att jag har faktiskt diskmaskin oxå.....

Nähä, om man ska fortsätta städningen som påbörjades igår kanske... Ett evigt jobb :wtf: Hade också behövt plugga lite... Omtentan är ju på onsdag :yuck: Hungrig är jag med.

Jo, jag har inte så stor plats att lägga disken på, så det blir lite i omgångar naturligt. Har ingen diskhanduk att torka den med så. :/
Jag har heller inte så mycket plats, men jag är uppfinningsrik ;):D

Har anlänt i Borneo och lyckats ta mig till vandrarhemmet, min lokala collaborator har äntligen skickat mig ett e-mail, ska träffa honom antingen den 19:e eller den 20:e :banana:

Har nu varit i ett muslimskt land i flera timmar, jag har varken blivit kidnappad, bortgift, slagen, tvingad att bära slöja eller något annat liknande. Däremot har en massa människor varit trevliga när jag frågat om hjälp O_o Helt chockerande, de verkar ju vara precis som vanliga människor de här muslimerna :meh:

Du måste känna dig lite besviken, du får reklamera resebroschyrerna från SD ;) :D

Gör äggost, ska bli intressant och se om det är något sonen äter (sambon tvärvägrar så kan bli mycket om inte sonen heller äter det)

:rofl: :rofl: :rofl: Alltså är du mig eller? :rofl: :rofl: Gör exakt samma, fast jag har ingen diskmaskin.... än.... :angel:

Jag har bara en liten bänkdiskmaskin och allt går inte in där :cry:
Tänker att det vore bra att ha mycket pengar så man kan anställa någon som städar, diskar och tvättar åt en, gärna någon som utöver det ger mig massage och fixar mitt hår... just ja kock oxå!

Jag har bara en liten bänkdiskmaskin och allt går inte in där :cry:
Tänker att det vore bra att ha mycket pengar så man kan anställa någon som städar, diskar och tvättar åt en, gärna någon som utöver det ger mig massage och fixar mitt hår... just ja kock oxå!
När jag flyttade in kunde jag få mammas och deras vanliga diskmaskin helt gratis, men typiskt nog finns det ingen plats att ha den här... så kommer bli en liten bänkdiskmaskin här med, bara för att slippa diska allt....

pengar löser allt.... eller? :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Någon mer som har någon gammal trotjänare du vill hedra? Jag har min 2000kr laptop från 2014 som har fått nya plåster och en spjäla så... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
3 352
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Jag var och lämnade prover i slutet på januari pga min ME-diagnos. I slutet på förra veckan signerades mina provsvar av läkare, dock...
Svar
8
· Visningar
679
Senast: corzette
·
  • Låst
Tjatter Katten njöt i solen tidigare idag (jag njöt av den utomhus). 99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
67 979
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 27 28 29
Svar
561
· Visningar
16 123
Senast: Luem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • WE-tråden